Lyn gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2014

anonym10101

KatrineB skriver:

Jeg har i dag været hos lægen og fået svar på blod- og urinprøve og den er god nok jeg er gravid... Det skal lige siges at jeg havde sidste mensturation D. 1 september tog p-piller i 5 dage efter og så besluttede vi så at det skulle være nu. Og jeg må da overraskende nok sige at det blev NU! Hvor er det fantastisk, surrealistisk og skrammende på en gang. Jeg har nu været på apoteket og købe lægens anbefalinger og fået en tid i næste måned til at lave vandrejurnal. Tænk. Jeg er virkelig gravid. Men øv hvor jeg nu bare går og er bange for at tabe det. Vi har også valgt at vi venter med at fortælle det til familien før 10. Uge, men det er da en hemmelighed der er svær at holde på  

En lille solskinshistorie herfra! 

Hvor dejligt, tillykke! Jeg blev selv gravid med det samme, jeg havde faktisk kun lige smidt pillerne så jeg var nok blevet gravid på pillerne alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

KatrineB

martsmoar skriver:

Hvor dejligt, tillykke! Jeg blev selv gravid med det samme, jeg havde faktisk kun lige smidt pillerne så jeg var nok blevet gravid på pillerne alligevel

ih tillykke! Jeg synes det er rart at læse om at det altså også kan gå rigtig hurtigt :-) 

Anmeld

10. oktober 2014

VNB

KatrineB skriver:

Jeg har i dag været hos lægen og fået svar på blod- og urinprøve og den er god nok jeg er gravid... Det skal lige siges at jeg havde sidste mensturation D. 1 september tog p-piller i 5 dage efter og så besluttede vi så at det skulle være nu. Og jeg må da overraskende nok sige at det blev NU! Hvor er det fantastisk, surrealistisk og skrammende på en gang. Jeg har nu været på apoteket og købe lægens anbefalinger og fået en tid i næste måned til at lave vandrejurnal. Tænk. Jeg er virkelig gravid. Men øv hvor jeg nu bare går og er bange for at tabe det. Vi har også valgt at vi venter med at fortælle det til familien før 10. Uge, men det er da en hemmelighed der er svær at holde på  

En lille solskinshistorie herfra! 

Stort tillykke!! 

Her med barn nr 3 blev jeg også gravid blot ca 14 dage efter jeg tog min P-ring ud 

Anmeld

10. oktober 2014

KatrineB

VNB skriver:

Stort tillykke!! 

Her med barn nr 3 blev jeg også gravid blot ca 14 dage efter jeg tog min P-ring ud 

Hvor dejligt at høre! Håbet alt kommer til at gå som det skal :-) 

Anmeld

10. oktober 2014

Fru Frederiksen.

Stort Tillykke 

Anmeld

10. oktober 2014

KatrineB

Venter sig :) skriver:

Stort Tillykke 

Tusind tak! 

Anmeld

10. oktober 2014

anonym10101

KatrineB skriver:

ih tillykke! Jeg synes det er rart at læse om at det altså også kan gå rigtig hurtigt :-) 

Ja, det er super fed når det sker! :-)

Anmeld

11. oktober 2014

VNB

KatrineB skriver:

Hvor dejligt at høre! Håbet alt kommer til at gå som det skal :-) 

Tak, og i lige måde 

Anmeld

11. oktober 2014

CecilieHM

Tillykke - hvor er det fantastisk. 

Anmeld

12. oktober 2014

KatrineB

CecilieHM skriver:

Tillykke - hvor er det fantastisk. 

Ja! Ville ønske at det var sådan for de fleste :-) mange tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.