Lyn gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
19 svar
29 synes godt om
9. oktober 2014

KatrineB

Jeg har i dag været hos lægen og fået svar på blod- og urinprøve og den er god nok jeg er gravid... Det skal lige siges at jeg havde sidste mensturation D. 1 september tog p-piller i 5 dage efter og så besluttede vi så at det skulle være nu. Og jeg må da overraskende nok sige at det blev NU! Hvor er det fantastisk, surrealistisk og skrammende på en gang. Jeg har nu været på apoteket og købe lægens anbefalinger og fået en tid i næste måned til at lave vandrejurnal. Tænk. Jeg er virkelig gravid. Men øv hvor jeg nu bare går og er bange for at tabe det. Vi har også valgt at vi venter med at fortælle det til familien før 10. Uge, men det er da en hemmelighed der er svær at holde på  

En lille solskinshistorie herfra! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Christine

KatrineB skriver:

Jeg har i dag været hos lægen og fået svar på blod- og urinprøve og den er god nok jeg er gravid... Det skal lige siges at jeg havde sidste mensturation D. 1 september tog p-piller i 5 dage efter og så besluttede vi så at det skulle være nu. Og jeg må da overraskende nok sige at det blev NU! Hvor er det fantastisk, surrealistisk og skrammende på en gang. Jeg har nu været på apoteket og købe lægens anbefalinger og fået en tid i næste måned til at lave vandrejurnal. Tænk. Jeg er virkelig gravid. Men øv hvor jeg nu bare går og er bange for at tabe det. Vi har også valgt at vi venter med at fortælle det til familien før 10. Uge, men det er da en hemmelighed der er svær at holde på  

Tillykke  

Det var en hurtig én!

Anmeld

9. oktober 2014

babyprojekt

Hej 

Tillykke ! Super fedt, du allerede er gravid 

Vil ønske det bliver er mig, tog min sidste p-piller i lørdags.  Er vildt spændt på at se hvordan min krop reagerer på det og hvor hurtig det går med mig 

Ang. Det med at fortælle det ville jeg nok vente til uge 12, så man kan vise scanning's billede. Synes det vil være dejligt at se deres reaktion når de ser billedet. Men det jo som man er til 

Endnu engang tillykke,  alt hel og lykke her fra

Anmeld

9. oktober 2014

Babydrøm

KatrineB skriver:

Stort tillykke

Anmeld

9. oktober 2014

KatrineB

Babydrøm skriver:

Stort tillykke

Tusind tusind tak! 

Anmeld

9. oktober 2014

KatrineB

Drømmepigen skriver:

Hej 

Vil ønske det bliver er mig, tog min sidste p-piller i lørdags.  Er vildt spændt på at se hvordan min krop reagerer på det og hvor hurtig det går med mig 

Ang. Det med at fortælle det ville jeg nok vente til uge 12, så man kan vise scanning's billede. Synes det vil være dejligt at se deres reaktion når de ser billedet. Men det jo som man er til 

Tusind tak! Og hvor håber jeg at det går lige så hurtigt med jer :-) 

Anmeld

9. oktober 2014

KatrineB

Christine skriver:

Tillykke  

Det var en hurtig én!

Det må man sige! Men det gør bestemt ikke noget :-) og tak! 

Anmeld

9. oktober 2014

babyprojekt

KatrineB skriver:

Tusind tak! Og hvor håber jeg at det går lige så hurtigt med jer :-) 

Mange tak  krydser fingre 

Anmeld

10. oktober 2014

babyprojekt

Drømmepigen skriver:

Hej 

Tog du et bestemt kost tilskud og vitaminer.?

Anmeld

10. oktober 2014

KatrineB

Drømmepigen skriver:

Tog du et bestemt kost tilskud og vitaminer.?

Jeg tog folsyre fra den dag jeg stoppede med piller og ellers har jeg ikke gjort noget anderledes :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.