Endelig positiv! ... med et meget stort MEN!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2014

Fru Frederiksen.

Håber det bedste for dig/jer. Bestil en tid ved din læge og tag en urinprøve med.  Måske kan du bare aflevere den og sidde og vente på svar, selvom du ikke har en tid. Det kan man hos min læge. 

Prøv at undgå at spekulerer for meget, det er ikke godt at være stresset, ved godt at det er nemmere sagt end gjort . 

For at du er gravid. Hjertelig held og lykke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Købmagerkonen

Kay skriver:

Når du er skannet så tidligt i graviditeten er det ikke vil at se om slimhinden er tyk fordi der er mens på vej eller fordi du er gravid... 

Det ser helt ens ud indtil det befrugtede æg har  sat sig fast... men ring til din gyn eller send en mail og så kommer du nok ind til en scanning så hun kan tjekke det hele er ok

Tak for svar, jeg håber det lykkes denne gang! Jeg har skrevet en mail til gynækolog og håber der snart kommer svar...

Anmeld

9. oktober 2014

Købmagerkonen

Venter sig :) skriver:

Håber det bedste for dig/jer. Bestil en tid ved din læge og tag en urinprøve med.  Måske kan du bare aflevere den og sidde og vente på svar, selvom du ikke har en tid. Det kan man hos min læge. 

Prøv at undgå at spekulerer for meget, det er ikke godt at være stresset, ved godt at det er nemmere sagt end gjort . 

For at du er gravid. Hjertelig held og lykke.

Jeg er helt sikkert gravid, da jeg både har taget almindelig test samt en clear blue, så det behøver jeg ikke går til lægen for at få bekræftet Det jeg er bange for er, at jeg skal miste det, da jeg blev scannet i mandags (pga noget andet) og gynækologen sagde jeg skulle til at have menstruation. Jeg kan dog forstå på nogle af dem der har svaret, at det er normalt at scanninger så tidligt i graviditeten kan se ud som om man skal til at have menstruation.

Jeg krydser bare fingre og håber

Anmeld

9. oktober 2014

Mor til F

for,  at den er der Tænker at du må være gravid,  når testen er positiv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.