Endelig positiv! ... med et meget stort MEN!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
13 svar
5 synes godt om
9. oktober 2014

Købmagerkonen

Jeg har brug for nogle succeshistorier eller positive ord inden jeg går held ud af mit gode skind!

Jeg var i mandags til første samtale hos gynækolog for at starte en udredning, da min kæreste og jeg nu har prøvet at blive gravide i over et år (aborterede dog i november). Jeg blev scannet og gynækologen sagde det så ud til at jeg skulle til at bløde, hvilket stemte fint overens med at jeg havde begyndende menstruationsmurren...

Nu er det så torsdag, og jeg har haft denne murren lige siden, dog uden at få menstruation, så i dag tog jeg en graviditetstest for at slå den mulighed ud af hovedet. DEN VAR POSITIV!

Men f*** f*** f*** min gynækolog sagde jeg skulle til at bløde! Er der så nogen form for håb!?

Jeg er grædefærdig over at skulle miste igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Christine

FruOlsen skriver:

Jeg har brug for nogle succeshistorier eller positive ord inden jeg går held ud af mit gode skind!

Jeg var i mandags til første samtale hos gynækolog for at starte en udredning, da min kæreste og jeg nu har prøvet at blive gravide i over et år (aborterede dog i november). Jeg blev scannet og gynækologen sagde det så ud til at jeg skulle til at bløde, hvilket stemte fint overens med at jeg havde begyndende menstruationsmurren...

Nu er det så torsdag, og jeg har haft denne murren lige siden, dog uden at få menstruation, så i dag tog jeg en graviditetstest for at slå den mulighed ud af hovedet. DEN VAR POSITIV!

Men f*** f*** f*** min gynækolog sagde jeg skulle til at bløde! Er der så nogen form for håb!?

Jeg er grædefærdig over at skulle miste igen

Ved du hvordan vedkommende kunne se det?

Hvis det er hævede slimhinder eller noget i den stil (aner intet om det) så kan det måske betyde både graviditet og menstruation og vedkommende gik bare ud fra du ikke var gravid?

Tror da bestemt ikke du behøver tage sorgerne på forskud 

Anmeld

9. oktober 2014

Linkae

Et forsigtigt tillykke herfra 

Eneste rigtige er at tage kontakt til gynækologen og fortæller om den positivetest osv. Gynækologen ved jo bedst om en sådan scanning kan vise begge dele

Anmeld

9. oktober 2014

Købmagerkonen

Christine skriver:

Ved du hvordan vedkommende kunne se det?

Hvis det er hævede slimhinder eller noget i den stil (aner intet om det) så kan det måske betyde både graviditet og menstruation og vedkommende gik bare ud fra du ikke var gravid?

Tror da bestemt ikke du behøver tage sorgerne på forskud 

Jeg ved det ikke, da jeg slet ikke skænkede det en tanke... Desværre har gynækologen kun åbent to gange om ugen, så det er svært at få vished

Men tusind tak! Jeg prøver virkelig at lade være med at tage sorgerne på forskud, men det er så svært når jeg har mistet før og det har taget så lang tid

Anmeld

9. oktober 2014

Købmagerkonen

Linkae skriver:

Et forsigtigt tillykke herfra 

Eneste rigtige er at tage kontakt til gynækologen og fortæller om den positivetest osv. Gynækologen ved jo bedst om en sådan scanning kan vise begge dele

Tak

Gynækologen har bare kun åbent to gange om ugen, men har prøvet at sende en mail, som jeg håber de ser!

Anmeld

9. oktober 2014

Christine

FruOlsen skriver:

Jeg ved det ikke, da jeg slet ikke skænkede det en tanke... Desværre har gynækologen kun åbent to gange om ugen, så det er svært at få vished

Men tusind tak! Jeg prøver virkelig at lade være med at tage sorgerne på forskud, men det er så svært når jeg har mistet før og det har taget så lang tid

Ja det kan jeg godt forstå. Man bliver så nemt bekymret 

Jeg håber (og tror faktisk helt ærligt) på det bedste 

Lidt ærgerligt med de åbningstider når du nu har sådan brug for svar. Men hvis du kan, så synes jeg du skal hvile dig så meget som muligt og tænke på noget andet (nemmere sagt end gjort, det ved jeg godt).

Anmeld

9. oktober 2014

Købmagerkonen

Christine skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Man bliver så nemt bekymret 

Jeg håber (og tror faktisk helt ærligt) på det bedste 

Lidt ærgerligt med de åbningstider når du nu har sådan brug for svar. Men hvis du kan, så synes jeg du skal hvile dig så meget som muligt og tænke på noget andet (nemmere sagt end gjort, det ved jeg godt).

Tusind tak, jeg håber på det bedste

Anmeld

9. oktober 2014

PB2013

Først og fremmest TILLYKKE med testen.. Kender selv følelsen af ikk rigtig at tør håbe.. Har selv to aborter, men er nu gravid 13+0, så det kan sagtens lade sig gøre.. 

Mht din scanning hos gynækologen så viser i tidlig graviditet på scanningen det samme som lige før man ska have mens.. Da den tykke slimhinde han har ku se er den slimhinde din baby nu sidder og udvikler sig i.. Så der er ikk grund til pga scanningen at være urolig.. 

Anmeld

9. oktober 2014

Købmagerkonen

PB2013 skriver:

Først og fremmest TILLYKKE med testen.. Kender selv følelsen af ikk rigtig at tør håbe.. Har selv to aborter, men er nu gravid 13+0, så det kan sagtens lade sig gøre.. 

Mht din scanning hos gynækologen så viser i tidlig graviditet på scanningen det samme som lige før man ska have mens.. Da den tykke slimhinde han har ku se er den slimhinde din baby nu sidder og udvikler sig i.. Så der er ikk grund til pga scanningen at være urolig.. 

Er det rigtigt? Tusind tak, det var lige den besked jeg havde brug for, for at kunne slappe lidt af...!  Og tillykke med din graviditet!

Anmeld

9. oktober 2014

Kay

Når du er skannet så tidligt i graviditeten er det ikke vil at se om slimhinden er tyk fordi der er mens på vej eller fordi du er gravid... 

Det ser helt ens ud indtil det befrugtede æg har  sat sig fast... men ring til din gyn eller send en mail og så kommer du nok ind til en scanning så hun kan tjekke det hele er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.