Savner ham ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2014

BSB

Anonym skriver:

For at starte med det sidste. Han er selv dele barn og boede 7/7. Og det er i hans øjne ikke en optimal løsning for børn. Så han har selv sagt det hedder hver anden weekend. Men jeg ville vælge at bo i samme by så han kunne se sit barn så meget som muligt. 

Og det fører mig til bilen. Der er ikke nogen bus forbindelser hvor vi bor. Så den er jo nødvendig. 

Men jeg kan sagtens se alt det du siger. Den med kærligheden er svær for jeg ved vitterligt ikke hvad jeg føler. Men vi har samtidig ikke meget længe fået lov til at pleje vores forhold så tænker også det lidt spiller ind. Vi har ikke hygget os og haft det godt sammen uden barn længe. 

De dage hvor jeg er meget alene tænker jeg der er en helt anden to omkring os. Men det et måske ikke såfan man vil have det hvis man var alene. Der er så mange tanker oh følelser. Jeg tvinger mig nogen gange til at tænke det ikke er i orden det her. Og at det faktisk er synd for ham at jeg gør mig de tanker.

Okay, jamen så længe han selv er med på den idé . Så har I måske talt lidt om det?

Følelser er nogle tricky små sataner af og til. Det er aldrig helt til at vide, hvor man har dem, og nogle gange synes jeg, de opfører sig stik modsat af hvad der ville være smart... Men jeg synes ikke, du skal have det dårligt over at føle, som du gør. Det er trist for ham, når han nu elsker dig, hvis du beslutter dig for at gå. Men dine følelser er nu engang dine følelser, og dem vælger du jo ikke selv. Du skal i al fald ikke skamme dig over dem.

Måske du kunne tale med ham om det og fortælle ham, hvad du går og tumler rundt med? Som en af de andre i tråden skriver, kan det jo være, han også går og er ked af noget. Det kan være, det er løsningen, hvis du ikke lige umiddelbart selv kan identificere dine følelser.

Surt med bilen. Men jeg er selv fra provinsen, så kender det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

SandraXOXO

Jeg savner heller aldrig min kæreste. Jeg er nok bare blevet vant til at være alene. Men samtidig så nyder jeg at vide at jeg har ham, som evig støtte, ven og elsker når jeg har brug for det. Vil på ingen måde undvære ham i det store billede selv om ja, jeg klare hjem og børn fint uden ham og trives i mit eget selskab. Mon ikke du bare er kørt død i det hele? Eller det ved jeg jo ikke, men jeg kan godt nogengange tænke at der må sgu da være mere i livet end dette når jeg har en træls periode. :-)

Anmeld

8. oktober 2014

1977

Profilbillede for 1977

Hejsa. 

Her er det mig, som har skiftende arbejdstider. Jeg arbejder dag, aften og nat både i weekender og hverdag  Og det er benhårdt for den som står tilbage hjemme - man finder sin egen rytme og finder en hverdag for   sig selv. Det ved jeg, for manden minhar været chauffør i flere år, og var kun hjemme i weekenden. Og vi savner ikke hinanden på den klassiske måde. 

Derfor et det nemt at bide af hinanden, for han føler sig sikkert ikke som en integreret del af familen. 

Og til et andet område - når kry

bben er tom bides hestene! Det er næsten 1,5 år siden jeg hat lavet noget med kæresten som kostede mere end hvad kan købes i Fakta 

Vores tid sammen er når vi vasker op eller mødes til et kys i hoveddøren. 

Hvad er det du ønsker af ham? Hvad kan du selv bidrage med? Hvordan ønsker du jeres forhold skal være? Når du har fundet ud af det, så snak med ham om det. Han har sikkert også en holdning til det hele.  

Anmeld

9. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej de damer. 

Jeg skriver lige et fælles svar da jeg er uden computer. Men ja der er sku nok gået alt for meget hver dag i det hele og vi har så samtidig glemt at sørge for at pleje forholdet. Om jeg kan leve uden ham ved jeg ikke. Mine følelser er i vildrede fordi jeg jo føler vi klarer os godt uden ham de dage vi er selv. Men det er jo også rart han er her når det er gode dage.  

Jeg kan ikke selv styrer hvad jeg føler men jeg kan gøre mit for at det ikke påvirker min måde at være på overfor ham. Han har ikke fortjent min surhed fordi jeg ikke ved hvad jeg vil. 

Jeg  prøvede lidt i går at lufte mine tanker men jeg tror ikke han helt er med på hvordan jeg har det eller hvad jeg mener. Jeg vil lige nu lade det bundfælde sig og så prøve igen med snakken. 

Et eller andet sted ved jeg jo også godt hvor det går galt. Vi mangler tid sammen alene og uden barn. Det er bare ikke altid nemt. 

Men jeg siger tusinde tak for jeres hjælp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.