Når det ikke lykkes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2014

Susanbakovic

Hvor er i bare søde - hver og en 

det gjorde rigtig godt i mit sind, at få skrevet den lange smøre ned og havde slet ikke turde håbe på, at nogen ville svare. Misforstå mig ikke, men hvor er det dog befriende at jeg ikke er den eneste der oplever den slags modgang - når det så er sagt, så er jeg selvfølgelig rigtig ked af at vi sidder i samme båd..

for at opsummere lidt, så endte det jo alligevel med at lægen (og min mand) fik mig overtalt til en medicinsk abort - min mand, fordi han var bange for at jeg ikke ville vågne op fra narkosen.. Men efter 2 dage med piller og ingen abort blev jeg altså sendt på Herlev for at få en udskrabning! Hold nu op en lettelse det var !!!!! Jeg vågnede op fra narkosen og havde det efter omstændighederne godt både fysisk og psykisk. Det kan klart anbefales!!

Det tragikomiske var så, at mens jeg var igang med at abortere, fødte min brors kone... Det vil sige, at jeg resten af mit liv vil blive mindet om min abort på min nevø's fødselsdag  det må siges at være dårligt planlagt!

tak for jeres søde ord og jeg ønsker jer kun held og lykke på jeres vej! Næste gang jeg ser en gravid kvinde, vil jeg smile og være glad på hendes vegne.. Det kunne jo være, at hun ligesom dig og mig har haft svært ved at blive gravid - hvem ved, måske er det endda dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

crish89

Forstår godt din frustration, det så hårdt at stå i situationen som ufrivillig barnløs. Vi står også og har forsøgt 2år, ingen vil hjælpe med udredning og føler en skrue uden ende.. 

Håber det snart lykkedes for jer indenfor kort tid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.