Hvad er den bedste barselsgave du har fået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2014

Purpleandpink.dk

MariaKyedDK skriver:

hvor er de fine, er specielt vild med den til tvillinger, håber snart på nogle bliver gravide, så køber jeg helt sikkert en ble kage hos dig

Tak , hvor er du sød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Ciss

Purpleandpink.dk skriver:

Jeg kan også godt li' personlige gaver, hvor det er lige så meget betydningen, som det er selve gaven.

Er det nogle smykker hun selv har lavet?

Nej, hun har købt dem.

Hun fortalte mig, at det er en tradition, hun har videreført fra sin egen svigermor, som gjorde det samme. Jeg synes, det er en fantastisk ting, og jeg kommer helt sikkert til at videreføre traditionen til sin tid.

Anmeld

8. oktober 2014

Purpleandpink.dk

SandraXOXO skriver:

Jeg fik en alt muligt kurv af mine forældre med bleer, sutte, sparkedragt, flasker, bamse, stofbleer, tættekam, zinksalve, babytæppe, babysengetøj og lidt guf til mig og faren samt en stor pink buket roser. Det var bare lykken :-)

Også en rigtig fin idé! Er det ikke det man kalder en "Moses kurv"?

Det er lidt den samme tanke jeg har med Diaper Cakes - noget nyttigt og lækkert.

Anmeld

8. oktober 2014

Kokosnødden

Vores datter fik rigtig mange dejlige gaver, og vi var glade for dem alle sammen, men jeg blev helt vildt glad for at få en bog og en trøje (i størrelse SMALL for første gang i laaang tid) til mig selv. Man har jo ikke kunne bruge sit tøj i flere måneder, og så er det super lækkert at få noget nyt i "normal" størrelse Hvis du ikke ved helt, hvad hun kan lide, så kan du evt. supplere en personlig gave til baby med et gavekort i en tøjbutik til hende  

Anmeld

8. oktober 2014

Purpleandpink.dk

TinnasMor skriver:

Vores datter fik rigtig mange dejlige gaver, og vi var glade for dem alle sammen, men jeg blev helt vildt glad for at få en bog og en trøje (i størrelse SMALL for første gang i laaang tid) til mig selv. Man har jo ikke kunne bruge sit tøj i flere måneder, og så er det super lækkert at få noget nyt i "normal" størrelse Hvis du ikke ved helt, hvad hun kan lide, så kan du evt. supplere en personlig gave til baby med et gavekort i en tøjbutik til hende  

Det er faktisk en rigtig god ide at supplere med et gavekort - så kan man også bestemme lidt selv 

Tøj/gavekort til "mor" er jo godt efter ikke at have kunnet følge trenden i det meste af 9-10 mdr.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.