Rockertand skriver:
Hold nu op, hvor er du kær, hvor er det forfriskende med en bruger, der stadig har sin "babyprojekt-mødom" intakt, den kan tids nok blive taget. Håber det bliver et nemt forløb for jer 
haha, tak, hvor er du sød! Jamen, det er jo en helt ny verden.. Jeg har jo altid tænkt sådan, at når dén tid kommer, så drejer det sig blot om at være ubeskyttet og dyrke en masse dejlig sex - SÅ kom jeg til at kigge debatterne herinde, og pludselig blev det hele lidt mere gråhåret 
Jeg har bare brug for at holde det så casual som muligt. Hele min verden skal ikke dreje sig om det, ikke før der er en test der er positiv. Det må gerne komme stille og roligt, for sådan er jeg som person. Mine ben er plantet solidt i jorden 
At jeg så er overvægtig og at det derfor muligvis kan være lidt besværligt, er jeg også forberedt på. For sker det ikke lige nu, jamen så håber jeg at jeg kan nå at søge hjælpen til, at det vil ske i løbet af et par år 
JEG har bare brug for, at jeg kan forbygge så meget som muligt, så jeg i hvert fald har gjort mit. Det er nu blevet til, at jeg har købt dette glas piller, at jeg har skruet lidt mere op for min træning og sunde kost - det er da lidt mere motiverende.
Jeg VED, at jeg er god til børn, så det er bare vejen derhen der skal findes 
Også er jeg nødt til at sige tak til jer, som har kommenteret på mit indlæg. Det er befriende, at jeg har kunne stille "dumme" spørgsmål, uden at blive banket i hovedet.
Tak!