LilleSpir skriver:
Vi er heller ikke vildt besat af det, overhovedet. For vi har slet slet ikke travlt, men det gir' da lidt kriller i maven. Dog er jeg forvirret over nogle af de debatter herinde, der går på, at man har en fast "testdag" osv.. Er det virkelig nødvendigt? 
Jeg lever relativ sundt, da min krop har det bedst sådan. Jeg drikker slet ikke, så dét tænker jeg i hvert fald ikke er noget problem.
Det her folsyre er dét det samme som er i dette her "Gravitamin"? Dét er jeg nemlig blevet anbefalet af en veninde..
Og tak!

Det er også fint med kriller i maven - det må jo gerne være spændende 
Der er nogle som gerne tester med æl-teste, inkl. mig selv. Jeg er lige begyndt. Dette hænger sammen med for mit vedkommende, at vi har prøvet længe, og jeg har ikk helt styr på hvornår jeg egentlig har ægløsning. For min cyklus variere meget i længden... Og når man har haft sin ægløsning går der gerne en 14 dage ca. førend man enten får sin menstruation eller kan teste positiv. Nogle før, nogle senere... 
Der er folsyre i mange multivitaminer. Den er også i Gravitamin. Det er der også i Livols alm. multivitamin, som er billigere i længden. Gravitamin fra Livol skal man have 2 piller af, for at få samme dosis som en enkelt alm. multivitamin fra Livol.... 
Og ellers lyder resten fint 
Anmeld