Jeg er så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

Christine

Røverdatter skriver:

Jeg synes det er stort af dig at fortælle hvordan du har det til din jordemoder. At gøre hvad du føler er din pligt som mor. Tager jeg hatten af for ønsker dig held og lykke med det hele og håber det vil blive udskudt  

Mange tak 

Jordemoder kunne henvise mig til min nu 4. Lægesamtale. Så må jeg se om de synes det skal flyttes. Men måske er jeg hys, det føles bare forkert at tage hende ud så meget før tid hvis hun har det godt i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Røverdatter

Christine skriver:

Mange tak 

Jordemoder kunne henvise mig til min nu 4. Lægesamtale. Så må jeg se om de synes det skal flyttes. Men måske er jeg hys, det føles bare forkert at tage hende ud så meget før tid hvis hun har det godt i maven.

Ja det er nemlig lidt underligt at ville gøre det på den måde. Synes absolut ikke du er hys.. 

Anmeld

7. oktober 2014

Christine

Røverdatter skriver:

Ja det er nemlig lidt underligt at ville gøre det på den måde. Synes absolut ikke du er hys.. 

Tak 

Anmeld

7. oktober 2014

Christine

LouiseEm skriver:

Hov, så ikke du havde skrevet 37+4 længere oppe. Jeg skal ind 38+5, så der er jo kun 8 dages forskel. Jeg tror ikke det gør så meget. 37+4 er jo inden for termin, så er sikker på at din baby nok skal klare det super fint - men kan da godt se det fra din side af også, men jeg ville vælge at stole på sygehuset. 

Jeg synes bare det er synd for babyen, hvis der ikke er en særlig grund til at det skal være den dag frem for alle mulige andre dage.

Nu får jeg lov at tale med en obstetriker om det. Måske blev jeg også lidt "smidt af" mentalt fordi det var en ret ung/ny læge som ikke sagde så meget, men en ret mavesur sygeplejerske der snakkede en hel del og derfor stoler jeg ikke 100% på at jeg er blevet hørt og på at jeg har fået spurgt ordentligt ind til det. Men misunder dig da lidt at din tid i det mindste er i uge 38 og endda tæt på 39.

Anmeld

7. oktober 2014

Christine

anonym58 skriver:

Det er bare generelt når man hører folks oplevelser at man selv bliver bange.. Min mands kusine havde f.eks. Højt stofskifte og hun havde svangerskabsforgiftning.. HUN burde virkelig at have en kejsersnit, men hun fik så en normal fødsel og mistede meget blod... Nogen af dem ved virkelig intet... Og det samme med min søster, hun havde gallesten i nyren og fik morfin indsprøjtning 3-4 gange om dagen.. Det er jo ikke smaddersjovt og have sådan nogle smerter når man er højgravid.. Men ja det påvirkede babyen rigtig meget og var afhængig af det efter fødslen.. Hvorfor kunne de ikke bare tage babyen med kejsersnit i stedet for at hun sku ligge på hospitalet og lide af gallestens smerterne, da hun var  34 uger...

Ja ok, jeg kan godt se det er nogle ret uheldige historier 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.