Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De kan sagtens få halsbetændelse, ammer du? De kloge siger jo vi ikke må amme når vi er syge ;-) hvis hun er mat, madlede og feber, så ville jeg ringe til lægen, ellers ville jeg se tiden an :-) men værd OB's, hun er jo ikke så gammel :-)
De kan sagtens få halsbetændelse, ammer du? De kloge siger jo vi ikke må amme når vi er syge ;-)
hvis hun er mat, madlede og feber, så ville jeg ringe til lægen, ellers ville jeg se tiden an :-) men værd OB's, hun er jo ikke så gammel :-)
Den påstand vil jeg meget gerne se noget dokumentation på altså at man ikke må amme når man er syg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieWH skriver: Den påstand vil jeg meget gerne se noget dokumentation på altså at man ikke må amme når man er syg.
Jeg skal gerne lige prøve at kigge efter det, somsagt har jeg selv fået forskellige svar og forklaringer i sin tid og den ender ved viral eller bakteriel, men jeg skal lede
L-Mortil2 skriver: Jeg skal gerne lige prøve at kigge efter det, somsagt har jeg selv fået forskellige svar og forklaringer i sin tid og den ender ved viral eller bakteriel, men jeg skal lede
Tak
umiddelbart giver det kun mening for mig hvis mor f.eks har hiv, aids eller tuberkulose.
JulieWH skriver: Tak umiddelbart giver det kun mening for mig hvis mor f.eks har hiv, aids eller tuberkulose.
Ja får cancer medicin osv, også min tanke, jeg graver dybere, jeg kan spørge lidt rundt på afdelingen
L-Mortil2 skriver: Ja får cancer medicin osv, også min tanke, jeg graver dybere, jeg kan spørge lidt rundt på afdelingen
Jeg fandt denne artikel, hun gennemgår mange sygdomme og fortæller plus og minus i forhold til at amme
http://www.breastfeeding-basics.com/articles/when-a-nursing-mother-gets-sick
AnnaKJ skriver: Kan de godt få det? Eller selvfølgelig kan de vel få det? Vores lille Karla på 1 måned lyder som en forkølet ugle, er vildt hæs, snotter, nyser og hoster. Hun er meget utilpas, urolig i sin søvn og meget ked af det. Tror ikke umiddelbart hun har feber. Ville i ringe til lægen? Jeg ligger selv med feber, stoppet i hele hovedet og trommehinder der føles noget så spændte. Jeg burde nok måske selv have været ved lægen også
Kan de godt få det? Eller selvfølgelig kan de vel få det?
Vores lille Karla på 1 måned lyder som en forkølet ugle, er vildt hæs, snotter, nyser og hoster. Hun er meget utilpas, urolig i sin søvn og meget ked af det. Tror ikke umiddelbart hun har feber.
Ville i ringe til lægen?
Jeg ligger selv med feber, stoppet i hele hovedet og trommehinder der føles noget så spændte. Jeg burde nok måske selv have været ved lægen også
Der er tid for RS-virus så jeg ville få tjekket op med lægen.
god bedring til jer begge.
L-Mortil2 skriver: Det er lige det jeg mener
Det er lige det jeg mener
Tror umiddelbart at jeg har noget betændelse i hovedet.
Pande, kæbe, bihule, øre - alt trykker i hovedet. Jeg har endda ondt i mine tænder og kan ikke rigtig spise noget der skal tygges
Ariel skriver: Der er tid for RS-virus så jeg ville få tjekket op med lægen. god bedring til jer begge.
Åh ja, det er en strid en. Min ældste datter havde den sidste år
Tak skal du have!
AnnaKJ skriver: Åh ja, det er en strid en. Min ældste datter havde den sidste år Tak skal du have!
Det kan jeg godt huske hun havde. Hvordan går det med Lærke?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128