Baby halsbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

anynom

De kan sagtens få halsbetændelse, ammer du? De kloge siger jo vi ikke må amme når vi er syge ;-)

hvis hun er mat, madlede og feber, så ville jeg ringe til lægen, ellers ville jeg se tiden an :-)  men værd OB's, hun er jo ikke så gammel :-)

Den påstand vil jeg meget gerne se noget dokumentation på   altså at man ikke må amme når man er syg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

L-Mortil3

JulieWH skriver:

Den påstand vil jeg meget gerne se noget dokumentation på   altså at man ikke må amme når man er syg. 

Jeg skal gerne lige prøve at kigge efter det, somsagt har jeg selv fået forskellige svar og forklaringer i sin tid og den ender ved viral eller bakteriel, men jeg skal lede 

Anmeld

7. oktober 2014

anynom

L-Mortil2 skriver:

Jeg skal gerne lige prøve at kigge efter det, somsagt har jeg selv fået forskellige svar og forklaringer i sin tid og den ender ved viral eller bakteriel, men jeg skal lede 

Tak  

umiddelbart giver det kun mening for mig hvis mor f.eks har hiv, aids eller tuberkulose. 

Anmeld

7. oktober 2014

L-Mortil3

JulieWH skriver:

Tak  

umiddelbart giver det kun mening for mig hvis mor f.eks har hiv, aids eller tuberkulose. 

Ja får cancer medicin osv, også min tanke, jeg graver dybere, jeg kan spørge lidt rundt på afdelingen

Anmeld

7. oktober 2014

anynom

L-Mortil2 skriver:

Ja får cancer medicin osv, også min tanke, jeg graver dybere, jeg kan spørge lidt rundt på afdelingen

Jeg fandt denne artikel, hun gennemgår mange sygdomme og fortæller plus og minus i forhold til at amme

http://www.breastfeeding-basics.com/articles/when-a-nursing-mother-gets-sick 

Anmeld

7. oktober 2014

Klumpe-dumpe

AnnaKJ skriver:

Kan de godt få det? Eller selvfølgelig kan de vel få det?

Vores lille Karla på 1 måned lyder som en forkølet ugle, er vildt hæs, snotter, nyser og hoster. Hun er meget utilpas, urolig i sin søvn og meget ked af det. Tror ikke umiddelbart hun har feber. 

Ville i ringe til lægen? 

Jeg ligger selv med feber, stoppet i hele hovedet og trommehinder der føles noget så spændte. Jeg burde nok måske selv have været ved lægen også 

Der er tid for RS-virus så jeg ville få tjekket op med lægen.

god bedring til jer begge. 

Anmeld

7. oktober 2014

AnnaK89

L-Mortil2 skriver:

Det er lige det jeg mener 

Tror umiddelbart at jeg har noget betændelse i hovedet. 

Pande, kæbe, bihule, øre - alt trykker i hovedet. Jeg har endda ondt i mine tænder og kan ikke rigtig spise noget der skal tygges 

Anmeld

7. oktober 2014

AnnaK89

L-Mortil2 skriver:

Det er lige det jeg mener 

Tror umiddelbart at jeg har noget betændelse i hovedet. 

Pande, kæbe, bihule, øre - alt trykker i hovedet. Jeg har endda ondt i mine tænder og kan ikke rigtig spise noget der skal tygges 

Anmeld

7. oktober 2014

AnnaK89

Ariel skriver:

Der er tid for RS-virus så jeg ville få tjekket op med lægen.

god bedring til jer begge. 

Åh ja, det er en strid en. Min ældste datter havde den sidste år 

Tak skal du have!

Anmeld

7. oktober 2014

Klumpe-dumpe

AnnaKJ skriver:

Åh ja, det er en strid en. Min ældste datter havde den sidste år 

Tak skal du have!

Det kan jeg godt huske hun havde. Hvordan går det med Lærke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.