bla bla bla...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

Kay

LinLin skriver:

Jeg overvejer også kraftigt at kontakte den zoneterapeut vi har på mit arbejde... Forsøgte at få en tid da jeg var i uge 37 men hun ville ikke før jeg var gået over tid - det må ko så være i morgen

Jeg troede virkeligt også du ville have født for længst med de udtalelse fra "eksperterne" 

Ja eksperter 

Min zoneterapeut vil heller ikke gøre noget før jeg går over, og kan godt forstå hende også derfor jeg overvejer de videoer, min mand syntes bare jeg skal komme igang... men... ja der er jo en uge endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

LinLin

Kay skriver:

Ja eksperter 

Min zoneterapeut vil heller ikke gøre noget før jeg går over, og kan godt forstå hende også derfor jeg overvejer de videoer, min mand syntes bare jeg skal komme igang... men... ja der er jo en uge endnu

Dem må jeg lige have kigget på  skal man selv trykke eller skal manden???

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

LinLin skriver:

Dem må jeg lige have kigget på  skal man selv trykke eller skal manden???

Der er en video med punkter på ryggen, og der tror jeg du skal havde hjælp 

Men ellers er der på fødderne og på hånden

Anmeld

7. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Kay skriver:

Ja problemet er bare at jeg er ret så bange for medicinsk igangsættelse nåede det heldigvis ikke sidst, men er ret så bange for det med at medicin skal gøre ting ved min krop sådan generelt

Så prøv da zoneterapi? ����

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

ES90 skriver:

Så prøv da zoneterapi? ����

Ja men min zoneterapeut vil ikke før end jeg er nået termin Hvilket jo i princippet også er tidligt nok er nok bare pisse utålmodig

Anmeld

7. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Kay skriver:

Ja men min zoneterapeut vil ikke før end jeg er nået termin Hvilket jo i princippet også er tidligt nok er nok bare pisse utålmodig

Så brug en anden  

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

ES90 skriver:

Så brug en anden  

Ja men det er sgu mange penge at bruge på en man ikke ved hvor god er, hende jeg går hos har jeg kendt i mange år og ved hun er dygtig... men jeg ved også at der er mange andre der svindler

Anmeld

7. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Kay skriver:

Ja men det er sgu mange penge at bruge på en man ikke ved hvor god er, hende jeg går hos har jeg kendt i mange år og ved hun er dygtig... men jeg ved også at der er mange andre der svindler

Helt enig! Derfor undersøgte jeg det også grundigt inden jeg bestilte tid

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

ES90 skriver:

Helt enig! Derfor undersøgte jeg det også grundigt inden jeg bestilte tid

Glæder mig også til at høre hvordan det går for dig i morgen hvor meget koster hun?

Anmeld

7. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Kay skriver:

Glæder mig også til at høre hvordan det går for dig i morgen hvor meget koster hun?

450,- uden tilskud. Ved ikke lige hvordan det fungerer hvis man skal have tilskud 

Men lige nu har jeg veer med 13 minutter i mellem, så måske det slet ikke bliver nødvendigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.