bla bla bla...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
36 svar
9 synes godt om
7. oktober 2014

Kay

1 uge til termin i dag!!!

og jm tid i morgen... en tid vi lavede "for sjov" for chancen for at jeg ville nå her til... (i følge jm og læge) var jo mikroskobisk... 

bla bla bla

mikroskobisk mig et hvis sted... 

ja det er dejligt jeg ikke har født for tidligt... det er jeg så lykkelig for... men når man får afvide i uge 34+0 at hvis der gik en uge mere så var jeg heldig... og at jeg i altfald ikke ville nå 37+0 

så føles alt der er over 37+0 altså som at være gået over tid!!

så nu er jeg 2 uger over... og når jeg er nået så langt... så kan jeg jo lige så godt gå rigtig over tid... 

ja ok jeg er nok lidt utålmodig... vi er klar og har jo været det længe med de udmeldinger vi har fået...

og for at gøre det hele endnu mere spændende har vi jo sagt ja til at flytte 1 november... 

så hun måtte bare gerne komme ud nu... 

ja det var lige lidt bla bla bla fra mig af, og manden der mener jeg skal finde en zoneteapeut med forstand på at sætte fødsler igang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg skal jo til Lisbeth Hecksner (mener jeg hun hedder) i morgen, for at sætte skub i sagerne. Hun holder til på Østerbro.

du er jo lige en dag længere henne end mig, så måske du skal prøve det samme  

ellers kan jeg lige give en melding om det var noget humbug eller ej?

men jeg har allerede fået tid til igangsættelse, så for mig er der lys for enden af tunnelen

Anmeld

7. oktober 2014

LouiseEm

Åh hvor kan jeg følge dig 

Jeg skal have kejsersnit næste fredag, og selvom jeg godt nok ikke har været i fare for at føde for tidligt, har jeg stadig haft d. 17. oktober at se frem til læææænge.. Tror det ville have været nemmere hvis jeg ikke kendte datoen, og bare fik et opkald når jeg skulle komme ind  Fik også pks med min store søn, og kan slet ikke huske at jeg var så utålmodig dengang.. Hmm.. 

Anmeld

7. oktober 2014

Christine

LouiseEm skriver:

Jeg skal have kejsersnit næste fredag, og selvom jeg godt nok ikke har været i fare for at føde for tidligt, har jeg stadig haft d. 17. oktober at se frem til læææænge.. Tror det ville have været nemmere hvis jeg ikke kendte datoen, og bare fik et opkald når jeg skulle komme ind  Fik også pks med min store søn, og kan slet ikke huske at jeg var så utålmodig dengang.. Hmm.. 

Her er det lige omvendt. Jeg vil bare gerne have lov at nå til 38+0 før de sprætter mig op. Hvorfor er de egentlig så vilde med det? Ih altså.

Vi kan bytte tider (og hospital)? 

Havde nu også troet at du ville have fået lillesøster ud nu, Kay. Håber hun kommer snart.

Anmeld

7. oktober 2014

SandraXOXO

Baby kommer når hun er klar. Hun har da bare sin egen vilje allerede og er ligeglad med hvad læger og jm har spået om :-D hihi. 

Anmeld

7. oktober 2014

LinLin

Jeg overvejer også kraftigt at kontakte den zoneterapeut vi har på mit arbejde... Forsøgte at få en tid da jeg var i uge 37 men hun ville ikke før jeg var gået over tid - det må ko så være i morgen

Jeg troede virkeligt også du ville have født for længst med de udtalelse fra "eksperterne" 

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

ES90 skriver:

Jeg skal jo til Lisbeth Hecksner (mener jeg hun hedder) i morgen, for at sætte skub i sagerne. Hun holder til på Østerbro.

du er jo lige en dag længere henne end mig, så måske du skal prøve det samme  

ellers kan jeg lige give en melding om det var noget humbug eller ej?

men jeg har allerede fået tid til igangsættelse, så for mig er der lys for enden af tunnelen

Ja problemet er bare at jeg er ret så bange for medicinsk igangsættelse nåede det heldigvis ikke sidst, men er ret så bange for det med at medicin skal gøre ting ved min krop sådan generelt

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

LouiseEm skriver:

Havde jeg bare en dag jeg viste der sker det så ville jeg være lykkelig

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Her er det lige omvendt. Jeg vil bare gerne have lov at nå til 38+0 før de sprætter mig op. Hvorfor er de egentlig så vilde med det? Ih altså.

Vi kan bytte tider (og hospital)? 

Havde nu også troet at du ville have fået lillesøster ud nu, Kay. Håber hun kommer snart.

Ja ender med du føder før mig

Anmeld

7. oktober 2014

Kay

SandraXOXO skriver:

Baby kommer når hun er klar. Hun har da bare sin egen vilje allerede og er ligeglad med hvad læger og jm har spået om :-D hihi. 

Ja lige så stædig som sin far... ingen skal bestemme over hende

Det er lige som Elna, mors temperament og fars stædighed... ikke god kombination når man er 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.