at sætte fødslen igang selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

Kay

ES90 skriver:

Min mand lavede akupressur på mig med hjælp fra den video. Det gjorde han i fredags. Jeg er stadig gravid i dag  

Jeg har fået hindeløsning af JM i dag, og der er ikke nogen effekt indtil videre, på trods af jeg ikke havde nogen livmoderhals tilbage og var 2 cm. Åben.

Onsdag skal jeg til zoneterapi hos en zoneterapeut som har erfaring med igangsætning og modning.

38+5 i dag.

Oki håber også at få hindeløsning hos jm onsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Tonic vand

Anmeld

6. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Kay skriver:

Oki håber også at få hindeløsning hos jm onsdag

Krydser fingre

Anmeld

6. oktober 2014

Kay

PB2013 skriver:

Som der bliver sagt kan man jo altid sige nej, men grunden til man bliver rådet til at blive sat igang er jo at undersøgelser har vist at børn født efter 42+0, har en højere risiko for en række forskellige trælse ting, hvor af det mest trælse er foster død.. Så vil da anbefale at tage imod det.. Men forhåbentlig så er du selv gået igang..

Håber også at jeg også denne gang går igang selv, men tænker der må vel være nogle lidt mere "naturlige" måder at sætte igang, tænker uden medicin

Anmeld

6. oktober 2014

Kay

mor:) skriver:

Tonic vand

Har jeg godt hørt som gammelt husråd men tænker hvad gør det?

Anmeld

6. oktober 2014

Kay

ES90 skriver:

Krydser fingre

Tak  

Har du set at den video at der er 2 andre der høre med? Altså det er en ud af 3? 

Det så jeg nemlig lige og ville vise min mand de 2 andre og viste ham så på min hånd lige hurtigt det ene I eftermiddags

Lidt tid efter fik jeg kvalme og senere en del flere plukveer med gang i og her vil aften en baby pige der mosler som jeg ved ikke hvad

Anmeld

6. oktober 2014

Hugoline.

Jeg gik rigtig meget ugen op til min fødsel (39+3) og fik en hindeløsning dagen før, som lige tog det sidste.

ananas, sex, stærk mad, ve-kage osv er vist bare myter, men du kan jo prøve

Anmeld

6. oktober 2014

Rockertand

Jibbe skriver:

Mærkeligt råd men jeg har virkelig læst mange steder, at det hjælper at nulre sine brystvorter 

Og ellers så zoneterapi, det skulle også være effektivt. 

Men begge dele virker vel kun hvis baby er klar... 

Det er skam ikke mærkeligt - på flere sygehuse bliver man bedt om at nulre brystvorter lige efter fødslen (umiddelbart efter), fordi det hjælper livmoderen til at trække sig sammen, såvidt vides skulle det dog ikke have nogen indflydelse på hverken livmoderhals eller fødselstidspunkt.

Anmeld

6. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Kay skriver:

Tak  

Har du set at den video at der er 2 andre der høre med? Altså det er en ud af 3? 

Det så jeg nemlig lige og ville vise min mand de 2 andre og viste ham så på min hånd lige hurtigt det ene I eftermiddags

Lidt tid efter fik jeg kvalme og senere en del flere plukveer med gang i og her vil aften en baby pige der mosler som jeg ved ikke hvad

Ej tak! Det havde jeg slet ikke set 

Anmeld

6. oktober 2014

Kay

Hugoline. skriver:

Jeg gik rigtig meget ugen op til min fødsel (39+3) og fik en hindeløsning dagen før, som lige tog det sidste.

ananas, sex, stærk mad, ve-kage osv er vist bare myter, men du kan jo prøve

Det var mest de 2 ting jeg beskrev og gav link til jeg er interesseret i resten ved jeg godt er husmor råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.