Hej piger..
Jeg har været meget stille omkring vores behandling.
Det skyldes at jeg er blevet ''fundet'' herinde..
Jeg har aldrig spekuleret over at det kunne blive et problem ikke at være anonym herinde, eftersom det ikke er en hemmelighed at vi ikke kan få børn.
De eneste der ikke ved det, er min mands børn, da vi ikke vil dele dette med dem. De behøver ikke få et indblik i vores op og nedture inden for behandlingen.
Desværre er der en, der alligevel har valgt at fortælle min mands ældste datter omkring det. Hvilket resulterede i at vi modtog en SMS fra hende, hvor hun spurgte om jeg var gravid. Det var lige efter jeg mistede første gang.
Så hvis du stadig læser med, så prøv at tænk dig lidt om, inden du spreder info omkring vores behandling. Vi skal nok selv fortælle pigerne, når jeg er gravid, og når jeg er over de risikofyldte 12 uger.
Nå men siden jeg sidst har skrevet herinde er der sket en del. Blev overstimuleret i april/maj hvilket resulterede i 20 æg som blev taget ud. 7 af dem var gode nok til at blive frosset ned, og jeg fik ikke ÆO i den omgang.. Meldte mig til fryseforsøg lige inden klinikken holdte sommerferie. Fik to flotte æg op. Blev gravid med et tal på 248 og var så lykkelig. Desværre mistede jeg få dage senere..
Nu er jeg endelig igang igen, med endnu et fryseforsøg. Første scanning den 16-10..
Håber i andre herinde fra har det godt
Har oplevet noget nær det samme med min profil, og den er derfor blevet mindre personlig.. Ærgerligt men sådan må det være når nogen herinde fra mener de skal tage informationer herinde fra og uden moral spreder det til højre og venstre, en eller anden herinde havde opsnappet at jeg var hvem jeg var og havde valgt at fortælle min mands barns mor at jeg var i behandling, (vi havde valgt at holde det hemmeligt for hende for det ragede egentlig ikke hende) og ved ikke om moren har sagt noget til barnet, men i hvert fald så spørger barnet nu hver gang om jeg er gravid og er overbevist om at jeg er gravid.. Og barnet er altså kun 6... Og så ved vi at hun sagde det til min svigerinde fordi min svigerinde senere hen har fortalt at moren havde sagt det til hende, hvilket så har været for at skabe splid.. Men det er så irriterende at man ikke kan gøre noget som helst uden at være anonym for så er der nogen der skal fortælle nogen noget fordi de ikke har respekt for at hvad der sker på siden ikke deles med resten af verden..
Men held og lykke med det kommende forsøg 
Anmeld