Skal have killinger, gæt evt med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2014

Muffinmus

mpr skriver:

En kat er normalt drægtig i 2 måneder +/-, og hvis du begynder at kunne mærke det på hende er hun nok i hvert fald halvvejs Det er i hvert fald mit gæt, i hvert fald hvis du kan mærke noget på hendes mave

Store buler på maven ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Muffinmus

Smider et gæt på weekenden...

så må vi se hvad der sker, de har en pæn str ...tjekkede dem i går i mavsen. Store fine klumper de møfler rundt

så hyggeligt

Anmeld

8. oktober 2014

Muffinmus

Store lækre buler der sparker i hånden. Det er simpelthen så hyggeligt at sidde med hende i sofaen om aftenen og mærke liv bulre derinde...

Får helt flashback af mine egne tre graviditeter 

Anmeld

8. oktober 2014

grinny

Kan man mærke og se liv så er det snart, jeg giver det 6 dage 

Anmeld

8. oktober 2014

Muffinmus

grinny skriver:

Kan man mærke og se liv så er det snart, jeg giver det 6 dage 

Sjovt at se hvornår hun bliver Missemor. Hun sover næsten hele dagen og ved mig hvis jeg er hjemme

Anmeld

15. oktober 2014

Muffinmus

Hold nu kaje de killinger vil da bar ikke ud

for uge siden siden tænkte jeg at NU skete der noget..., men nixen. Hun har vist bare fire lækre muslinger derinde nu. Når maven spænder (plukveer??) så synes jeg at jeg kan mærke fire stk, en i hver side og to på midten, alle ligger på række de sparker løs med sjove bevægelser og bugter sig.

hun slænger sig bare i sofaen hver aften og hver morgen tænker jeg " nå, så blev det sgi heller ikke i nat. De er i hvert fald 10 cm nu...så de fylder godt i landskabet på en knap så stor missemor. Håber hun klarer det ok alligevel.

måske får jeg lov til at opleve det, hvis jeg er heldig.

nå, men bare en kort Update til dem der har svaret, glæder mig til at komme med en sjovere update, med billeder af mislingerne

Anmeld

15. oktober 2014

Mother-love

MariaE skriver:

Hold nu kaje de killinger vil da bar ikke ud

for uge siden siden tænkte jeg at NU skete der noget..., men nixen. Hun har vist bare fire lækre muslinger derinde nu. Når maven spænder (plukveer??) så synes jeg at jeg kan mærke fire stk, en i hver side og to på midten, alle ligger på række de sparker løs med sjove bevægelser og bugter sig.

hun slænger sig bare i sofaen hver aften og hver morgen tænker jeg " nå, så blev det sgi heller ikke i nat. De er i hvert fald 10 cm nu...så de fylder godt i landskabet på en knap så stor missemor. Håber hun klarer det ok alligevel.

måske får jeg lov til at opleve det, hvis jeg er heldig.

nå, men bare en kort Update til dem der har svaret, glæder mig til at komme med en sjovere update, med billeder af mislingerne

Hvor er det spændende. Men tror da det er ved at være tæt på nu. Selvom jeg intet aner og gravide dyr. 

Vildt fedt at du kan sidde og mærke liv derinde. Det må da give nogle flash back fra ens egen graviditeter.

glæder mig da til at se små mislinger. held og lykke med missemor fødslen.

Anmeld

15. oktober 2014

Bshizzle

Spændende!!! 

Jeg er vokset op med maaaange katte/killinger omkring mig igennem mine år da jeg boede hjemme hos de gamle 

Jeg gættede osse altid på hvornår missemor fødte 

Men tit kunne jeg høre og se på hende hvornår der skete noget! 

De (selvfølgelig ikke kun 1 kat gennem årene der har født mange killinger)  fødte næsten altid om aften hvor der var ro omkring. 

Gik rastløs rundt i stuen og rundt omkring for at finde et  'gemme sted'. (Blev dog altid i en kurv eller på et tæppe den altid lå på).. 

Nogle gange kunne de miau lidt og SÅ skete det!! 

Pøj Pøj.. Og giv endelig en Update og billeder!! 

Anmeld

16. oktober 2014

Muffinmus

Bshizzle skriver:

Spændende!!! 

Jeg er vokset op med maaaange katte/killinger omkring mig igennem mine år da jeg boede hjemme hos de gamle 

Jeg gættede osse altid på hvornår missemor fødte 

Men tit kunne jeg høre og se på hende hvornår der skete noget! 

De (selvfølgelig ikke kun 1 kat gennem årene der har født mange killinger)  fødte næsten altid om aften hvor der var ro omkring. 

Gik rastløs rundt i stuen og rundt omkring for at finde et  'gemme sted'. (Blev dog altid i en kurv eller på et tæppe den altid lå på).. 

Nogle gange kunne de miau lidt og SÅ skete det!! 

Pøj Pøj.. Og giv endelig en Update og billeder!! 

Der sker ikke en hujende fis. Havde gætteleg med familien tirsdag. Jeg valgte torsdag, Dvs i dag, min mand tog fredag, min ene datter valgte lørdag og min søn mandag næste uge... Den der kommer tætteste på får en chokolade mønt�� det bliver vist ikke mig... 

Sådan ligger hun hver dag/ aften hvis ikke børnene er her.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2014

Muffinmus

Hmm..tror proppen er  gået...Mega spændende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.