migxher skriver:
Jeg tror ikke der er længe igen så hold hende hellere inde, hun skulle høre nødigt føde dem udenfor. Og så få hende please neutralisere bag efter, der er så mange killinger rundt omkring på internaterne fordi folk får killinger de ikke kan komme af med.
og ja endelig killinger foder til hende, godt fed foder. Få hende evt tjekket ved dyrlægen de kan måske vurdere hvor længe der er igen og hbor mange der er.
Som jeg skrev er det et kuld og så slut
alle vores katte bliver neutraliseret, vores hankat er også. Men synes vi gerne ville have et enkelt kuld med hende, inden det definitivt er slut, hun skal ikke være alvskat eller lign
havde bare ikke loge tænkt nu, mere næste sommer..men ja, hun har nok kastet en pille op eller lign. I hvert fald er der ikke tvivl om livet i mavsen længere. Spændende, og hvis der er to hankatte i mellem er de måske afsat til svigerindens..men lad os se, de skal også synes det er de rigtige katte for dem jo
har aldrig haft problemer med at finde gode hjem til killinger, men igen, har kun haft killinger 3 gange de sidste 12 år, men ser da frem til at nusse og se dem lave sjove kluntede ting
føler heller ikke der er længe til...men det kan jo snyde. Hun er ikke rastløs, bare sovende og spisende
og social har hun altid været. Når ungerne er gået i seng er det hendes tur, så ligger hun gerne hos mig til jeg går i seng..så kunne godt forestille mig hun ville opsøge mig når det er tid. Håber ikke det er midt om natten, for vi har katte forbud på 1 sal. De bo kun i underetagen da jeg gerne vil holde sovesalen fri for kattehår og div. Min søn har ikke kattealergi, men andre slags, så vi holder der dyrefrit deroppe og døren til førstesalen er lukket alle dage og nætter. Men vågner nemt, så skulle hun stå og miave kan jeg godt høre hende tænker jeg...
Nu må vi se, poster lidt billeder år de er født, hvem elsker ikke små mislinger