Isabella_mor skriver:
jeg har købt en app.. en såkaldt VE-tæller app... den kommer jeg fanme sikkert ikke engang til at bruge til noget som helst.!!!! 
nu er jeg 40+5 og jeg er ved at gå AMOK..
jeg kan ikke være i min krop, min ryg tager livet af mig, jeg føler mig SÅ begrænset og jeg holder snart ikke til det mere..
JEG VED GODT at jeg ikke skal gå så meget længere, men jeg kan simpelthen ikke klare det mere.!!!
jeg har først en tid til jordemoder den 9/10.. det er PÅ TORSDAG...!!! der er FUCKING LANG TID til torsdag...
og det hjælper ikke at gøre rent, lave mad, rende rundt og sætte hylder op, rydde op og gå ture og sådan noget...!!! der sker simpelthen bare IKKE en skid... 

i går havde jeg den VILDESTE tudetur hele TO GANGE. og det var ikke fordi jeg sad og tænkte at det var synd for mig. men fordi jeg er så frustreret over hvorfor i alverden han ikke bare kan komme ud.!
også fordi at jeg ved at havde jeg skullet føde på hvisovre, så havde jeg haft min lille søn i mine arme NU..! fordi så ville de have givet mig et kejsersnit.!!! men sådan er det jo ikke på fucking hillerød... på hillerød kan de godt lide at pine folk og få dem til at holde ud til de ikke kan holde til det mentalt længere..
jeg er træt af at gå i seng hver dag med den der "nå, så blev det heller ikke i dag" og vågne op med "nå så har jeg igen sovet som en sten uden nogen som helst former for tegn på snarlig fødsel"
jeg har plukkeveer et par gange om dagen, og de kommer som vinden blæser..
og DEN NÆSTE DER RINGER/SKRIVER/SMSER/MAILER MIG OM JEG HAR FØDT...!!!!! JEG GÅR AMOK....!! det gør jeg nok ikke, men jeg bliver fanme ked af det, fordi at jeg orker det ikke mere...

i kan jo lige få et billede af dunken. det er vel en uges tid siden det blev taget... jeg er da meget glad for det, og det er da også det eneste positive der er ved det, at det bliver nogle flotte billeder..