Jeg tror den app er spildt.!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
12 svar
8 synes godt om
5. oktober 2014

Isabella_mor

jeg har købt en app.. en såkaldt VE-tæller app... den kommer jeg fanme sikkert ikke engang til at bruge til noget som helst.!!!! 

nu er jeg 40+5 og jeg er ved at gå AMOK..

jeg kan ikke være i min krop, min ryg tager livet af mig, jeg føler mig SÅ begrænset og jeg holder snart ikke til det mere..

JEG VED GODT at jeg ikke skal gå så meget længere, men jeg kan simpelthen ikke klare det mere.!!! 

jeg har først en tid til jordemoder den 9/10.. det er PÅ TORSDAG...!!! der er FUCKING LANG TID til torsdag...

og det hjælper ikke at gøre rent, lave mad, rende rundt og sætte hylder op, rydde op og gå ture og sådan noget...!!! der sker simpelthen bare IKKE en skid... 

i går havde jeg den VILDESTE tudetur hele TO GANGE. og det var ikke fordi jeg sad og tænkte at det var synd for mig. men fordi jeg er så frustreret over hvorfor i alverden han ikke bare kan komme ud.!

også fordi at jeg ved at havde jeg skullet føde på hvisovre, så havde jeg haft min lille søn i mine arme NU..! fordi så ville de have givet mig et kejsersnit.!!! men sådan er det jo ikke på fucking hillerød... på hillerød kan de godt lide at pine folk og få dem til at holde ud til de ikke kan holde til det mentalt længere..

jeg er træt af at gå i seng hver dag med den der "nå, så blev det heller ikke i dag" og vågne op med "nå så har jeg igen sovet som en sten uden nogen som helst former for tegn på snarlig fødsel" 

jeg har plukkeveer et par gange om dagen, og de kommer som vinden blæser..

og DEN NÆSTE DER RINGER/SKRIVER/SMSER/MAILER MIG OM JEG HAR FØDT...!!!!! JEG GÅR AMOK....!! det gør jeg nok ikke, men jeg bliver fanme ked af det, fordi at jeg orker det ikke mere... 

i kan jo lige få et billede af dunken. det er vel en uges tid siden det blev taget... jeg er da meget glad for det, og det er da også det eneste positive der er ved det, at det bliver nogle flotte billeder.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

LinLin

5. oktober 2014

Frk_Louise

jeg har købt en app.. en såkaldt VE-tæller app... den kommer jeg fanme sikkert ikke engang til at bruge til noget som helst.!!!! 

nu er jeg 40+5 og jeg er ved at gå AMOK..

jeg kan ikke være i min krop, min ryg tager livet af mig, jeg føler mig SÅ begrænset og jeg holder snart ikke til det mere..

JEG VED GODT at jeg ikke skal gå så meget længere, men jeg kan simpelthen ikke klare det mere.!!! 

jeg har først en tid til jordemoder den 9/10.. det er PÅ TORSDAG...!!! der er FUCKING LANG TID til torsdag...

og det hjælper ikke at gøre rent, lave mad, rende rundt og sætte hylder op, rydde op og gå ture og sådan noget...!!! der sker simpelthen bare IKKE en skid... 

i går havde jeg den VILDESTE tudetur hele TO GANGE. og det var ikke fordi jeg sad og tænkte at det var synd for mig. men fordi jeg er så frustreret over hvorfor i alverden han ikke bare kan komme ud.!

også fordi at jeg ved at havde jeg skullet føde på hvisovre, så havde jeg haft min lille søn i mine arme NU..! fordi så ville de have givet mig et kejsersnit.!!! men sådan er det jo ikke på fucking hillerød... på hillerød kan de godt lide at pine folk og få dem til at holde ud til de ikke kan holde til det mentalt længere..

jeg er træt af at gå i seng hver dag med den der "nå, så blev det heller ikke i dag" og vågne op med "nå så har jeg igen sovet som en sten uden nogen som helst former for tegn på snarlig fødsel" 

jeg har plukkeveer et par gange om dagen, og de kommer som vinden blæser..

og DEN NÆSTE DER RINGER/SKRIVER/SMSER/MAILER MIG OM JEG HAR FØDT...!!!!! JEG GÅR AMOK....!! det gør jeg nok ikke, men jeg bliver fanme ked af det, fordi at jeg orker det ikke mere... 

i kan jo lige få et billede af dunken. det er vel en uges tid siden det blev taget... jeg er da meget glad for det, og det er da også det eneste positive der er ved det, at det bliver nogle flotte billeder.. 

Krydser fingre for, at der snart sker noget.. Kan sagtens forstå dine frustrationer!

Masser af  og ve-støv herfra...

Anmeld

5. oktober 2014

Dafnies

Stor krammer! Op med humøret - du har din baby i armene inden længe 

Og hvor ser du smuk ud! 

Anmeld

5. oktober 2014

Carina:-)

Du ser vildt godt ud- hold kæft jeg gad godt se sådan ud som gravid -(ser ikke engang så godt ud som ikke gravid -misundelig.dk &nbsp

Og bare vent om ganske kort tid vil du savne din flotte mave og sparkene derinde fra

Onsker dig en kanon fodsel  ( og gerne snart) 

Anmeld

5. oktober 2014

Purpleandpink.dk

Hæng i - alt kommer når man mindst venter det (og det kan jo være når som helst) 

Super flot "dunk".

Anmeld

5. oktober 2014

Loa

Hold nu kæft et flot billede! 

Eller rettere flot portræt 

Krydser for der SNART sker noget 

Anmeld

5. oktober 2014

Isabella_mor

ihh hvor er i alle altså bare skide søde 

Anmeld

5. oktober 2014

anonym10101

Hold nu op hvor kan jeg godt huske det, da jeg sad 41+ og hældte klamme cocktails i mig med olie og alt muligt andet stads fandt jeg mig særdeles ynkelig og græd lidt mere - og jeg kunne slå den næste ihjel der sagde: "jaja, der er jo ingen der bliver derinde til de er 18" 

Kram herfra. 

Anmeld

5. oktober 2014

Isabella_mor

martsmoar skriver:

Hold nu op hvor kan jeg godt huske det, da jeg sad 41+ og hældte klamme cocktails i mig med olie og alt muligt andet stads fandt jeg mig særdeles ynkelig og græd lidt mere - og jeg kunne slå den næste ihjel der sagde: "jaja, der er jo ingen der bliver derinde til de er 18" 

Kram herfra. 

ja for man får virkelig lyst til at myrde folk..!!!!

jeg er dog ikke kommet til at fylde mig selv med klamme ting... jeg har en eller anden idé om at det ikke virker alligevel... det er bare hokus pokus  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.