asff skriver:
Hej damer.
Vi er ved at indkøre vores datter i dp, hun er knap 9 mdr. Startede tirsdag, og hun har bare været så nem siger dpmor. Vi er oppe på at hun er der halvanden time selv, så henter vi hende. Der er ingen gråd, hun har ikke haft brug for sutten og det hele går bedre end bedst! MEN... Siden vi startede har hun været et helvede om natten!
Vores rytme inden dp start var ca: 6.30: ammes og morgenmad 10.30 frugt og puttes 12.30 vågner og frokost - 14 eftermiddagsmad 16.30 aftensmad og bad 18.30 ammes og godnat. Men nu vågner hun efter en halv time og skriger fuldstændig utrøsteligt. Lige meget hvad vi gør, finder hun ingen ro. Hun falder først i søvn ved 01-02 tiden.. Det er bare sindssygt hårdt og tærer på os som par. Jeg er klar over, hun skal bearbejde alle de nye indtryk osv.. Vil meget gerne høre fra andre, som har oplevet lignende, og forsikres om det bare er en fase!
Kære dig
Tro mig - Det er en fase ( men det Er HÅRDT!) Vi har lige været igennem 14 dage hvor vores den lille på 13 måneder har SKREGET hele natten HVER nat, og ja det slider meget på parforholdet og de øvrige børn man har.
Onsdag i sidste uge måtte jeg ringe manden hjem - jeg var ved at besvime af stress, hun skreg nat og dag, og måtte have hende på armen 24/7 , og det gik jo ud over min søn på 7 år. han sad til sidst og holdt sig for ørene om morgenen.
Hun startede i Vuggestue efter sommerferien i august, og lige siden har hun været mega snottet, haft 40 i feber, hoster, haft mellemørebetændelse på begge øre og fået penicilin, haft falsk strubehoste, osv osv... vi har rendt lægen på døren , 4 gange har vi formodet at være hos lægen på 1 uge!
Idag er hun lige kommet i vuggestue for første gang igen , sidst var for 1½ uge siden. hun har stadig snotnæse, men er ellers super frisk.
men hun har også 6 tænder på vej på en gang, så tandpine har hun også. den lille stakkel.
men puh ha, ved hvor meget du trænger til en kæmpe krammer og en pause. 
den onsdag manden kom hjem om morgenen, havde han hende hele dagen. og jeg koncentrede mig fuldt ud om min søn, og fik vasket en masse tøj imens han var i skole, og alt det som jeg var kommet bagud, pga lillepigens sygedomme.
til dig.. ved hvad du går igennem.