Indkøring i dp - nattesøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
19 svar
2 synes godt om
5. oktober 2014

asff

Hej damer.

Vi er ved at indkøre vores datter i dp, hun er knap 9 mdr. Startede tirsdag, og hun har bare været så nem siger dpmor. Vi er oppe på at hun er der halvanden time selv, så henter vi hende. Der er ingen gråd, hun har ikke haft brug for sutten og det hele går bedre end bedst! MEN... Siden vi startede har hun været et helvede om natten! Vores rytme inden dp start var ca: 6.30: ammes og morgenmad 10.30 frugt og puttes 12.30 vågner og frokost - 14 eftermiddagsmad 16.30 aftensmad og bad 18.30 ammes og godnat. Men nu vågner hun efter en halv time og skriger fuldstændig utrøsteligt. Lige meget hvad vi gør, finder hun ingen ro. Hun falder først i søvn ved 01-02 tiden.. Det er bare sindssygt hårdt og tærer på os som par. Jeg er klar over, hun skal bearbejde alle de nye indtryk osv.. Vil meget gerne høre fra andre, som har oplevet lignende, og forsikres om det bare er en fase!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

asff

5. oktober 2014

asff

5. oktober 2014

asff

Er der slet ingen??

Anmeld

5. oktober 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

tror bare i skal give det noget tid. Spørg evt dp mor hvordan spisetider og puttetider er hos hende således at i kan få tiderne indkørt hjemme også.

det er jo anderledes end hjemme i dp er der flere børn at forholde sig til.

hvornår afleverer i hende og henter?

Anmeld

5. oktober 2014

asff

hannetheis skriver:

tror bare i skal give det noget tid. Spørg evt dp mor hvordan spisetider og puttetider er hos hende således at i kan få tiderne indkørt hjemme også.

det er jo anderledes end hjemme i dp er der flere børn at forholde sig til.

hvornår afleverer i hende og henter?

Det er bare skide hårdt. Afleverer hende 8.30 og henter 10.

Anmeld

5. oktober 2014

hannetheis

asff skriver:

Det er bare skide hårdt. Afleverer hende 8.30 og henter 10.

det er mega hårdt.

falder hun i søvn når du henter hende.

Anmeld

5. oktober 2014

asff

hannetheis skriver:

det er mega hårdt.

falder hun i søvn når du henter hende.

Nej hun kommer hjem og spiser rugbrød, og så sover hun.

Anmeld

5. oktober 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Lyder lidt som det vi oplever med vores pige på 11 mdr.

Hun har nu aldrig sovet igennem, men den sidste månede eller mere vågner hun alt imellem hver 10-20 og 30 minut. Hun har sovet sammen med mig i min seng. og hun vil bare have sin sutteflaske, vi har fyldt vand i den. Det er så hårdt og jeg er DØDTRÆT og starter job i morgen 

min pige statede i vuggestue den 15 aug, men har haft mange korte dage og sygedage, i sidste uge var hun der 3 dage fra 8.30 til 15.30, det er de længste dage hunhar haft, men hun sover SÅ dårligt, også om dagen, der er hun meget svær at lægge, så finder du de gyldne råd, er jeg den første til at tage imod, for nøj du har ret i det slider på os som forældre... Jeg kan VIRKELIG snart ikke hænge sammen mere... 

Anmeld

5. oktober 2014

hannetheis

asff skriver:

Nej hun kommer hjem og spiser rugbrød, og så sover hun.

tror helt sikkert det er en periode hun oplever noget nyt som skal bearbejdes. Og samtidig er det også den alder hvor de begynder at drømme om natten.

så selvom det er mega hårdt. Vil det desværre komme i en periode. Når hun er i dagpleje rytmen og begyndt at være der formiddag og eftermiddag så tror jeg helt sikkert det vender igen.

det gjorde ved vores.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.