Anonym skriver:
Jeg er 24, min kæreste er 26. Vi har det godt, er glade for hinanden og der hersker som hovedregel en god stemning hjemme hos os, med masser af grin og hygge. Vi har været sammen i 3½ år, og boet sammen i 2½ år sådan cirkus!
Vi har sådan set aftalt at jeg smider p-pillerne nu, og ser hvad der sker. Jeg er god til at bekymre mig, og en af de store bekymringer om baby, er om jeg ender med at miste min kæreste på den konto! Vi ved jo endnu ikke hvad vi går ind til før vi står med baby. Og jeg synes ikke man hører om andet end at det er skide hårdt for forholdet, at man konstant snerrer ad hinanden, og man er heldig hvis man ikke ender med at stoppe forholdet.
Please, giv mig nogle succes historier, fra jeres egne liv! Ikke at det ikke må være hårdt, for det forventer jeg virkeligt det bliver - men noget godt må der jo komme ud ad det!
+ Hvordan får i parforholdet til at fungere, mest på sådan hverdags plan?
Ja selvfølgelig er det hårdt, man bliver presset når man ikke får nok søvn og mad og konstant skal tilsidesætte egne behov...
Men vi har ingen problemer i vores forhold der ikke er overskuelige eller hvad man kan kalde det...
Vi kan snakke om alt og vi gør det, den mindste tanke der kan blive til irritation tager vi inden..
Og så er vi gode til at huske hinanden, give frirum og ja jeg køber til tider en øl med hjem til manden til maden for hygge og han hygger om mig,
Vi har forventninger til hinanden og deler "pligter" omkring vores datter, nætterne morgener putning osv.
Det er lidt vores opskrift, men folk mener også vi er skøre, ved det at vi kan "holde ud" at bo 2 voksne og en 2 årig på 54 Kvm og så vælge at lave et barn til