Jeg er helt vildt i tvivl og i mega dilemma. Min mor er så irriterende (på den sød måde) at hun kan se på mig hvis der er noget jeg ikke fortæller hende. Jeg synes mine forældre skal overraskede med en lille gave og den glædeligt nyhed i stedet for at jeg risikere at min mor gætter det bare af at kigge på mig. Min kæreste er ikke helt enig, ham synes det er alt for tidligt men det er også fordi han har børn i forvejen og de skal ikke vide noget før det kan ses (det er vi enige om). Og jo det er tidligt hvis de får det afvide allerede næste fredag (hvor jeg vil være 6+1) men jeg vil hellere overraske end at det bliver gættet. Jeg har et rigtig godt forhold til mine forældre og jeg fortæller dem stort set alt og fordi mine forældre ved det vil bare give mig mere ro. Der er ikke andre end dem der skal vide det, så tidligt.
Min plan er lidt at jeg vil trække den længst muligt med at side det til mine forældre men da jeg ved jeg skal se dem til noget fødselsdag i næste weekend så har jeg besluttet at jeg på fredag lægger vejen forbi dem alene (hvilket er meget almindeligt jeg gør når jeg har været til frisøren) og så har jeg pakket nogle hyggelige baby ting ind til dem de får. Har altid gerne ville se mine forældres reaktion den dag jeg ville kunne overbringe dem nyheden og ja den reaktion ville ikke være den samme hvis det blev gættet.
Forstår i mig eller har min kæreste ret i jeg "bare" skal prøve alt hvad jeg kan ikke at fortælle dem det?.
Anmeld