Hvornår fortalte i familien det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
18 svar
6 synes godt om
3. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej, hvornår fortalte i familien at i var gravide? Både din egen familie og kærestens familie?. Jeg synes simpelhen det er så svært ikke at sige noget..jeg har lyst til at råbe til hele verden at jeg er gravid!

jeg har dog sagt det til de fleste i min familie, men jeg vil vildt gerne fortælle det til hans familie (svigerforældre) osv, årh ha jeg synes den er svær! Er 5+0 i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

lillespir26

Sviger famille fik det afvide ca uge 12 da kæresten ikke kunne holde på den søde hemmelighed længere 

og min famillie fik det afvide samme dag vi havde været til NF scanning 

Anmeld

3. oktober 2014

M (:

Anonym skriver:

Hej, hvornår fortalte i familien at i var gravide? Både din egen familie og kærestens familie?. Jeg synes simpelhen det er så svært ikke at sige noget..jeg har lyst til at råbe til hele verden at jeg er gravid!

jeg har dog sagt det til de fleste i min familie, men jeg vil vildt gerne fortælle det til hans familie (svigerforældre) osv, årh ha jeg synes den er svær! Er 5+0 i morgen

Vi fortalte familien og de nærmeste vender nyheden efter NF. Resten af verden (læs: Facebook) fik det af vide kort før MD (og nej, man kunne ikke se det før alligevel).. 

Anmeld

3. oktober 2014

DortheL

Anonym skriver:

Jeg har det nøjagtigt ligesom dig! Vil SÅ gerne fortælle det, men synes det er for tidligt. Jeg er 4+5. 

Anmeld

3. oktober 2014

WilliamDSTN

Alle i min familie og min mands fik det at vide den dag vi fandt ud af det der var jeg i uge 5 

Anmeld

3. oktober 2014

WilliamDSTN

Alle i min familie og min mands fik det at vide den dag vi fandt ud af det der var jeg i uge 5 

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Jeg har det nøjagtigt ligesom dig! Vil SÅ gerne fortælle det, men synes det er for tidligt. Jeg er 4+5. 

Jeg tænker også bare at de får det jo nok afvide afligevel (hvis det ikke går som det skal) da jeg godt kunne tænke mig støtten, hvis det skulle ende sådan .. Det er mig du har skrevet med søde 

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Tusind tak for dit svar !

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Vi fortalte familien og de nærmeste vender nyheden efter NF. Resten af verden (læs: Facebook) fik det af vide kort før MD (og nej, man kunne ikke se det før alligevel).. 

Tak for dit svar 

Anmeld

3. oktober 2014

naj88

Vi fortalte det allerede da vi havde testet positivt. Vi havde lyst til at dele nyheden med vores nærmeste familier. Hvis det var gået til grunde ville de jo også have forståelse for, hvis vi havde brug for ekstra støtte. Det gjorde det heldigvis ikke - jeg er 18+0 i dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.