Legekammerater Roskilde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Maja_4000 skriver:

Jeg har en pige som bliver 4 til december og en dreng på 3 måneder. Vi bor i Roskilde,  tæt ved svømmehallen.. Vi vil fa gerne lege en dag?

Det lyder da dejligt

Lad os fortsætte på PB med at finde dag og tid og sådan?

Hvis andre har lyst og mod på det så sig endelig til

Hvor godtfolk er kommer godtfolk til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ville egentlig have ændret starten, men kan jeg ikke

Håber der er nogen der stadig kigger

Det første jeg skrev blev skrevet i et virvar af følelser og ja jeg stillede for store og for mange krav

Så her kommer det der burde have stået i det første:

Hej.

Vi søger legekammerater til vores søn, Erik, på 3 år.

Vi bor i Roskilde ikke langt fra byen og stationen.

Vi søger helst børn i nærområdet, da det er nemmere at planlægge legeaftaler når der ikke skal tages højde for tid, pris og energi på at rejse frem og tilbage.

Vi er begge hjemme, vi er ikke-rygere og har ingen rygning politik da vi alle 3 reagerer med knopper og udslæt når vi har været sammen med mennesker der ryger.

Vi bor i en stor 3-værelses på 1. sal, der er Eriks værelse i forlængelse af stuen, og et pænt stort køkken med bord der kan trækkes ud i begge ender. Alle rum er tilladte at være i, dog ser vi helst at børnene ikke er alene i soveværelset da der står ting der hurtigt kan gå i stykker.

Der er gyngestativ med 2 almindelige gynger på den ene side af bygningen, og på den anden side er der rutschebane, sandkasse, balancebane og forhåbentligt snart en ny sansegynge.

Der er flere legepladser indenfor gå-afstand af hvor vi bor.

Vores søn er en rolig dreng, han bider ikke, slår ikke, skubber ikke, råber ikke.

Vi er lige igang med at ændre hans vuggestuevaner for at afprøve hans grænser for hvornår det er for meget, men generelt er han afsted fra 8.30-16.30

Vi søger nok mest i weekenden hvor han ikke ellers har nogen at lege med udover os voksne.

Håber der er nogen (flere) der har lyst til at lege med os og Erik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.