en tur på fg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Det er da virkelig sødt.. Kan lige se det for mig.. 

Herhjemme er det "bare" far, der kysser maven og spørger om hun ikke snart kommer ud..  Men der må nu godt gå lidt tid her, er kun 34+6.. 

Hvor langt er du ved at være nu?

jeg er "kun" 38+3 nu... men da jeg var 34+0 fik jeg besked om at hvis jeg ikke havde født indenfor en uge, så var jeg heldig... 

så jeg er MEGET heldig... 

ja din lille bebs skal helst blive der inde 3 ugers tid endnu...  så farmand må vente må han  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

Frk_Louise

Kay skriver:

jeg er "kun" 38+3 nu... men da jeg var 34+0 fik jeg besked om at hvis jeg ikke havde født indenfor en uge, så var jeg heldig... 

så jeg er MEGET heldig... 

ja din lille bebs skal helst blive der inde 3 ugers tid endnu...  så farmand må vente må han  

Hold da op  Der er da blevet skudt noget ved siden af med det gæt! Så skulle de næsten bare have ladet være med at sige noget.... 

Ja, han må desværre væbne sig med tålmodighed - men på den anden side, det kan han jo også lige så godt begynde at øve sig på 

Anmeld

3. oktober 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Hold da op  Der er da blevet skudt noget ved siden af med det gæt! Så skulle de næsten bare have ladet være med at sige noget.... 

Ja, han må desværre væbne sig med tålmodighed - men på den anden side, det kan han jo også lige så godt begynde at øve sig på 

ja... jeg er nu pænt tilfreds med at nå "inden for normal tid" men med den udmelding bliver jeg nok noget skuffet hvis jeg går over tid 

men ja tålmodighed... og massere af det... og det bliver ikke bedre når de bliver 2 år trust me... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.