en tur på fg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2014

Babydrøm

Kay skriver:

Og hjem igen

Fik jo et smeld i underlivet i går aftes og har haft rigtig ondt i skamben og det nederste af maven i dag 

Ved 13 tiden ringede jeg så til fG og snakkede med min egen jm der havde vagt, da vandet ikke var gået eller sivet og hun viste at lillesøster står meget dybt blev jeg sendt på gå tur med bind på... det blev lidt vådt men ikke meget

Men de ville gerne se mig... så vi var inden forbi og blev undersøgt... og der blev skubbet og maset til lillesøsters hoved og konstateret at det var den yderste fosterhinde der var sprunget og der har været lidt vand imellem... så hjem med os igen

Håber der snart sker noget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

Frk_Louise

Jaja, det er jo også snart lørdag.. 

Anmeld

2. oktober 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

det sker da på lørdag.

som din datter sagde, hun sagde jo ikke hvilken lørdag.

Anmeld

2. oktober 2014

Kay

Babydrøm skriver:

Håber der snart sker noget  

Tak

Anmeld

2. oktober 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Jaja, det er jo også snart lørdag.. 

Ja men Elna er stadig skuffet over sidste lørdag, og hverdag hun kommer hjem siger hun til lillesøster at hun godt må komme ud nu

Anmeld

2. oktober 2014

Christine

LinLin skriver:

Ej?! Hvorfor fik du den i hovedet??

Jeg nævnte at det KUNNE være en mulighed at planlægge mt ks lidt tættere på termin, så vi kunne se om der kom tegn på at jeg selv ville komme i gang med at føde. Det er jeg ret sikker på min jordemoder har foreslået 

Men de er så pokkers nævenyttige, de sygeplejersker de har på svangreambulatoriet! Og så snakker de altid mere end lægen - som skulle forestille at vide mest/bestemme mest.

Og teknisk set har jeg kun haft veer pga. moderkageløsning og falske veer pga. drop, så på en måde har hun vel ret.. men...!! 

Anmeld

2. oktober 2014

Bshizzle

Det er snart Lørdag jo!!! 

Anmeld

2. oktober 2014

LinLin

Christine skriver:

Jeg nævnte at det KUNNE være en mulighed at planlægge mt ks lidt tættere på termin, så vi kunne se om der kom tegn på at jeg selv ville komme i gang med at føde. Det er jeg ret sikker på min jordemoder har foreslået 

Men de er så pokkers nævenyttige, de sygeplejersker de har på svangreambulatoriet! Og så snakker de altid mere end lægen - som skulle forestille at vide mest/bestemme mest.

Og teknisk set har jeg kun haft veer pga. moderkageløsning og falske veer pga. drop, så på en måde har hun vel ret.. men...!! 

Anmeld

2. oktober 2014

Kay

hannetheis skriver:

det sker da på lørdag.

som din datter sagde, hun sagde jo ikke hvilken lørdag.

Tja rigtig, men hun var så skuffet søndag over at det ikke var lørdag at hun ikke har snakket mere om lørdag

Anmeld

2. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Tja der er ingen garanti for at det går igang snart men for mange gør det og sådan startede Elnas fødsel  tilgængeld ved du en masse om kejsersnit og hvordan man har det efter... det aner jeg intet om

Man har ondt og tror man skal dø 

Jeg håber godt nok for dig at det skal være nu, det lyder altså som nogle ret hårde graviditetsuger. Det ville da også være helt ok i forhold til flytning, ikke? Så fik du pakket, men i står ikke med den ene fod i flyttebilen imens baby kommer ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.