Hvem skal med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2014

Monski

Julie0802 skriver:

Hejsa baby.dk

Den anden dag jeg gik forbi kirken, slog det mig pludselig, hvem skal vi dog invitere med til barnedåben?

Udover vores forældre og søskende, hvem har i så inviteret med? Hvor langt ud skal indbydelserne?

De bedste hilsner

Julie

Vi inviterede dem som vi var sikre på altid vil have en betydning i Hjaltes liv.

så familie og de tætteste venner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Julie0802 skriver:

Vi har nemlig heller ikke særlig meget familie, derfor jeg ikke kan finde ud af, hvor langt ude vi skal invitere med og om vi evt. Skal invitere de tætteste vennepar med  

vi er kun min kærestes far, søster + tre børn. Mine forældre, bror + kæreste, mormor, faster + 2 børn.  

Vi overvejer at tage 6 venner med, nogle vi ofte ser til par-middag, hyggeturer osv lyder det dumt - og vil familien mon bryde sig om at de "næsten" er på ligefod med vennerne? 

hvis det er nogle venner i har meget med så ja.

vores venner kom først til lige før vi fik lillebror og familien var fuldt forståelig ved at de var med.

Anmeld

3. oktober 2014

CaWi

Vi inviterede alle i familien som vi har kontakt med,  og vores nærmeste venner.  Så vi endte med at invitere 62 personer. 

Anmeld

3. oktober 2014

Christabelle

Vi inviterede alle dem vi gerne ville se dvs hele min kærestes famile og hele mim familie. Min er meget lille, hans er meget normal str og så nogle venner. Vi blev 45 (inkl børn)

Anmeld

3. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

V inviterede familien. Og så et vennepar der var faddere.

det var hendes bedsteforældre, oldeforældre, vores onkler, tanter, mostre, fastre. Vores søskende. Min forhenværende papfar. Vores kusiner og fætre. 

Vi havde inviteret 52.

jeg synes det er hyggeligt at se familien. De fik alle valget om at komme. Så fx en onkel og tante vi ikke ser så tit, ja de sagde fra. Men min mands onkel og faster som han ikke havde set i over 8 år, de kom og der var super hyggeligt

Anmeld

3. oktober 2014

FrkGranger

Nystart skriver:

det var godt nok noget af et frafald....

hvo lang tid før invitere man egentlig til dåb?

Vi sendt invitation ca 2 mdr før...

Ja men nogle af dem var også fordi de havde valgt ikke at tage børn med....

Anmeld

8. oktober 2014

RikkeHeidi

Vi har allerede planlagt, fordi det har været svært at vælge har valgt at holde 2 fester.. 

Til selve dagen, bliver vi de nærmeste, forælder , søskende, beste forælder, tætteste venner, bedste forælder, og de tætteste i min familie (nogle fætter og kusiner) og alle min kærestes moster, og faster, og morbrødre.. 

Vi holder det i et lokale med buffe og dåbs kage.. 

Den en anden bliver for alle i vores familie og vores venner, i vores have i vores nye hus nogle måneder eter hvor vi severet helstegt pattegris og man kan købe drikke være.. 

På måde kan vi fejre den store dag med alle vi holder af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.