Kender du til smerteklinken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Ved ikke hvilken forventninger du har til smerteklinik ?? 

Hvad skal de hjælpe dig med ??

Tænker ikke at jeg har nogen rigtig forventninger, men mere at jeg søger erfaringer med hvad de kan gøre for at hjælpe på forskellige måder, og hvad andres erfaringer er osv. 

Syntes ikke jeg har kunnet læse mig frem til hvad det er de rigtig gør, de forskellige steder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Tænker ikke at problemet liger i det pysiske, men i at det fysisk er blevet værre i løbet de sidste 10 mdr'er. Er begyndt at have følesforstyrrelser i min højre arm, ofter hovedepine end før hvor det "kun" var 3-4 dage med hovedepine pr uge, nu er det nærmest hver dag og piller hjælper kun lidt på det. 

Mit energinevue er svingende og syntes bare jeg er så træt det halve af tiden. 

Patienter på smerteklinikker er som regel færdigudredt og har også tit modtaget al tilgængelig behandling, så hvis dine muligheder ikke er udtømte endnu, skal du nok søge den vej i stedet.

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

*CKB* skriver:

Ved ikk om du har skrevet det, og jeg så ikk ka få øje på det.. Men hvor i landet er du fra? Hvis det er i nærheden af København, kender jeg lidt.. 

Bor "desværre" i Midtjylland! 

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

eirene skriver:

Jeg kender ikke til smerteklinikker, men jeg var hos en craniosakralterapeut i tirsdags og hold da op det gør en kæmpe forskel for mig. Tænkte bare det var værd at forsøge med sådan en og bor du i nærheden af Nordsjælland kan du få nummeret, for det er da imponerende hvad han kunne.

Held og lykke med det.

Var det første gang du var afsted? Bor i Midtjylland.

Anmeld

4. oktober 2014

Bshizzle

Jeg har selv piskelsmæld med præcis samme smerter som du skriver.. 

Jeg har døjet med disse smerter lige siden 2008 efter en ulykke. 

Jeg har virkelig prøvet ALT og brugt mange tusinde kr på behandlinger! 

Jeg har været tilknyttet et smertecenter 2 gange. 

Jeg fik SÅ mange forskellige piller, som ikke hjalp på mig, men nogle gjorde mig bare møg skæv 

Så dem stoppede jeg med, eftersom jeg havde et barn og en mand at tænke på 

Lærte en masse om mindfullness (staves?), og acceptere mine smerter. 

Dette har jeg aldrig kunne acceptere!! 

For vil ikke acceptere noget som jeg har smerter af hver dag, og som jeg ikke selv er skyld i 

Så for mit vedkommende hjalp smertecenter ikke. 

Men lever osse hver dag med smertestillende for at dulme min hovedpine. 

Men syntes du skulle prøve det, for der er andre som får bedre glæde af det og som lærer at leve med det. 

Jeg gik forresten på OUH smertecenter. 

Anmeld

4. oktober 2014

Kay

Jeg tænker om du har prøvet craniocekral?

Nu er mine smerter ikke meget i forhold til dine, da jeg bare er hypermobil fra navlen og ned der giver mig seriøse bækkenløsninger når jeg er gravid... 

Denne gang har jeg så været til craniosekral og fået nogle hjemme behandlings punkter, som jeg selv kan bruge i hverdagen og jeg kan mærke stor forskel  

Der ud over kan jeg anbefale dig lifewave (prøv at Google) kender flere der har stor gavn af det selvom det lyder lidt ja meget specielt  men jeg kender som sagt flere der  lider af konstante smerter der siger det virker og det er ikke fordi de selv sælger det

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg har selv piskelsmæld med præcis samme smerter som du skriver.. 

Jeg har døjet med disse smerter lige siden 2008 efter en ulykke. 

Jeg har virkelig prøvet ALT og brugt mange tusinde kr på behandlinger! 

Jeg har været tilknyttet et smertecenter 2 gange. 

Jeg fik SÅ mange forskellige piller, som ikke hjalp på mig, men nogle gjorde mig bare møg skæv 

Så dem stoppede jeg med, eftersom jeg havde et barn og en mand at tænke på 

Lærte en masse om mindfullness (staves?), og acceptere mine smerter. 

Dette har jeg aldrig kunne acceptere!! 

For vil ikke acceptere noget som jeg har smerter af hver dag, og som jeg ikke selv er skyld i 

Så for mit vedkommende hjalp smertecenter ikke. 

Men lever osse hver dag med smertestillende for at dulme min hovedpine. 

Men syntes du skulle prøve det, for der er andre som får bedre glæde af det og som lærer at leve med det. 

Jeg gik forresten på OUH smertecenter. 

Jeg har det faktisk på samme måde som dig kan jeg se. Jeg vil nemlig heller ikke lade smerter, som jeg ikke selv er skyld i styre mit liv. Og har da dage, hvor jeg håber at hende der påkørte os, fordi hun ikke mente at hun var fuld til at køre bil,  har fået meget værre men efter uheldet end mig. Ved godt at det ikke er så pænt at ønske det for andre, men det gør jeg jeg altså nogen gange  

Og jeg nægter også at tage piller der gør mig skæv, så derfor "nøjes" jeg med højeste dosis ipren og pamol, hvilket jo ku tager lidt af smerterne. Total skod! 

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg tænker om du har prøvet craniocekral?

Nu er mine smerter ikke meget i forhold til dine, da jeg bare er hypermobil fra navlen og ned der giver mig seriøse bækkenløsninger når jeg er gravid... 

Denne gang har jeg så været til craniosekral og fået nogle hjemme behandlings punkter, som jeg selv kan bruge i hverdagen og jeg kan mærke stor forskel  

Der ud over kan jeg anbefale dig lifewave (prøv at Google) kender flere der har stor gavn af det selvom det lyder lidt ja meget specielt  men jeg kender som sagt flere der  lider af konstante smerter der siger det virker og det er ikke fordi de selv sælger det

Jeg må i gang med at Google! Tak for gode forslag! 

Anmeld

4. oktober 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeg har det faktisk på samme måde som dig kan jeg se. Jeg vil nemlig heller ikke lade smerter, som jeg ikke selv er skyld i styre mit liv. Og har da dage, hvor jeg håber at hende der påkørte os, fordi hun ikke mente at hun var fuld til at køre bil,  har fået meget værre men efter uheldet end mig. Ved godt at det ikke er så pænt at ønske det for andre, men det gør jeg jeg altså nogen gange  

Og jeg nægter også at tage piller der gør mig skæv, så derfor "nøjes" jeg med højeste dosis ipren og pamol, hvilket jo ku tager lidt af smerterne. Total skod! 

Sådan tænker jeg osse 

Biluheld hvor en kvinde kørte direkte ud foran os. 

Jeg husker ikke så meget ud over jeg få sek efter løber ud af bilen og river min søn ud af autostolen. 

Jeg er først opmærksom på hva der er sket da jeg sidder i en anden bil med min søn i hænderne. 

Jeg blev SÅ på kvinden, som virkede ligeglad.

Jeg kan trøste mig med at der intet skete med min søn og kæreste. 

Jeg lever osse på alm smertestillende som du skriver, da jeg her før sommerferien fik mavesår og følsom mave pga disse år med div forskellige stærke smertestillende 

Anmeld

6. oktober 2014

eirene

Anonym skriver:

Var det første gang du var afsted? Bor i Midtjylland.

-Ja det var første gang. Men absolut ikke sidste gang hvis jeg får brug for det igen.

Du må finde en i Jylland.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.