Humm nu har jeg i mange år gået med kroniske smerte i nakken/skulder og ryg, med dertil hørende hovedpine/ migræne anfald efter et piskesmæld.
Jeg har gået ved massør, som har afhjulpet mine migræne anfald markant, men desvære kommer mine smerte altid hurtigt igen.
Jeg har gået ved MANGE forskellige fysser, som alle kommer med med MANGE forskellige råd og øvelser og til sidst giver op, når de løber tør for nye ting jeg kan prøve.
Jeg har gået hos et par kiropraktore fordi jeg ind i mellem får seriøst hold i nakken/ ryggen. De hjælper også kun meget kort, og tager aldrig mine smerter helt. Nu får jeg så at vide at når man har piskesmæld skal man faktisk helst jholde sig helt fra kiropraktore..
Jeg har prøvet forskellige træningsformer, med det samme resultat, menlig at jeg får det værre.
Tager ipren og paramol hver dag, flere gange om dagen ( på recept self ) men syntes ik de rigtig hjælper mere.
Nu til mit spørgesmål. Kender du/ i noget til smertekliniker, hvad man kan forvente at få ud af et evt forløb, har det hjulpet eller har det på sigt været det samme som før forløbet??
På forhånd mange tak for svar!
Anmeld