hjælp hvad var det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2014

Kay

L-Mortil2 skriver:

Jeg tænker livmoderhals der er svundet med et smæld, når nu det ikke er vandet ;-)

Kan den det

Jeg har så ondt i mit skamben og det nederste af maven  hver gang jeg bevæger mig... så det bliver ikke i dag der bliver vasket tøj... jeg går så langsomt at... ja jeg er ret sikker på at jeg gik hurtigere da jeg havde brækket benet og gik på krykker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

lenemor77

Måske du burde give fødegangen et kald? 

Anmeld

2. oktober 2014

Kay

lenemor77 skriver:

Måske du burde give fødegangen et kald? 

Ja ved sgu ik helt om det er dem man skal ringe til 

Anmeld

2. oktober 2014

Louise H.

Jeg synes du skal ringe til fødegangen. Husk at ingen fødsel er ens

Anmeld

2. oktober 2014

Kay

Louise H. skriver:

Jeg synes du skal ringe til fødegangen. Husk at ingen fødsel er ens

Føler mig bare ik i fødsel har bare ondt

Anmeld

2. oktober 2014

Findusinde

Min fødsel med Ida startede ved at jeg mærkede et smæld nederest i maven, heller ikke nogen vandafgang, men 10 minutter senere fik jeg veer og hun kom 10 timer senere..

Anmeld

2. oktober 2014

lenemor77

Det lyder til, at det ikke "bare" er ondt. Hellere et kald for meget... Om ikke andet kan du blive beroliget..

Anmeld

2. oktober 2014

Kay

Findusinde skriver:

Min fødsel med Ida startede ved at jeg mærkede et smæld nederest i maven, heller ikke nogen vandafgang, men 10 minutter senere fik jeg veer og hun kom 10 timer senere..

Nu er der gået 12 timer og ikke mere end at jeg har ondt

Anmeld

2. oktober 2014

Kay

lenemor77 skriver:

Det lyder til, at det ikke "bare" er ondt. Hellere et kald for meget... Om ikke andet kan du blive beroliget..

Har det egentlig roligt nok, tænker det har været et led ved skambenet eller sådan noget

Anmeld

2. oktober 2014

L-Mortil3

Kay skriver:

Kan den det

Jeg har så ondt i mit skamben og det nederste af maven  hver gang jeg bevæger mig... så det bliver ikke i dag der bliver vasket tøj... jeg går så langsomt at... ja jeg er ret sikker på at jeg gik hurtigere da jeg havde brækket benet og gik på krykker

Ikke med et kæmpe smæld, men pop ja, når du nu fortsat har smerter hælder jeg mere til smut i bækkenled!

god bedring :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.