hjælp hvad var det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
22 svar
2 synes godt om
1. oktober 2014

Kay

Jeg sad lige før stille og roligt i vores sofa, bevægede mig ikke, lillesøster lå stille og pludselige lød der et ordentligt smeld fra mit underliv kunne også mærke det

Og nu er jeg rigtig øm langt oppe i skeden

Nogen der har prøvet det? 

Lillesøster der før var stille er nu meget aktiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

EAF

Jeg sad lige før stille og roligt i vores sofa, bevægede mig ikke, lillesøster lå stille og pludselige lød der et ordentligt smeld fra mit underliv kunne også mærke det

Og nu er jeg rigtig øm langt oppe i skeden

Nogen der har prøvet det? 

Lillesøster der før var stille er nu meget aktiv

Ingen anelse, meen er det ikke noget med du er ved termin?  Måske har hun nulret rundt med et eller andet derinde fordi hun kedede sig og trængte til lidt spænding 

Anmeld

1. oktober 2014

Kay

Natteravnen skriver:

Ingen anelse, meen er det ikke noget med du er ved termin?  Måske har hun nulret rundt med et eller andet derinde fordi hun kedede sig og trængte til lidt spænding 

Jo om små 2 uger

Men nøj det gjorde faktisk ondt

Anmeld

1. oktober 2014

EAF

Jo om små 2 uger

Men nøj det gjorde faktisk ondt

Det kan ikke være vandet der er "gået"? Altså måske siver det lidt ud af dig? 

Ellers må du give fg et kald og se hvad de kan finde af Info om den slags hændelser 

Anmeld

2. oktober 2014

Mutti2

Jeg oplevede helt det samme da mit vand gik. Jeg både hørte og mærkede det. Så prøv at se om det ikke siver lidt.

pøj pøj med fødslen 

Anmeld

2. oktober 2014

Kay

Natteravnen skriver:

Det kan ikke være vandet der er "gået"? Altså måske siver det lidt ud af dig? 

Ellers må du give fg et kald og se hvad de kan finde af Info om den slags hændelser 

Intet vand men jeg har ondt nederst i maven lige ved skambenet så meget at jeg må holde fast under maven når jeg går

Anmeld

2. oktober 2014

Kay

Putte-mor skriver:

Jeg oplevede helt det samme da mit vand gik. Jeg både hørte og mærkede det. Så prøv at se om det ikke siver lidt.

pøj pøj med fødslen 

Intet der siver her... men har ondt nederst i maven lige over skambenet  så jeg må ligesom gå og løfte maven når jeg går for ellers gør det virkelig ondt

Anmeld

2. oktober 2014

LLT.

Følger med da jeg oplever det samme.. her har maven de sidste to dage sagt virkelig mærkelig lyde og  hele dagen i går havde jeg en streng smerte nederst i maven og havde lidt blødninger

Anmeld

2. oktober 2014

Kay

LLT. skriver:

Følger med da jeg oplever det samme.. her har maven de sidste to dage sagt virkelig mærkelig lyde og  hele dagen i går havde jeg en streng smerte nederst i maven og havde lidt blødninger

Jeg havde rigtig ondt i mit skamben i går og gik åbenbart som en der var ved at føde alle spurgte i altfald om jeg var på vej til hospitalet når jeg bevægede mig ud af døren

Anmeld

2. oktober 2014

L-Mortil3

Jeg tænker livmoderhals der er svundet med et smæld, når nu det ikke er vandet ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.