Jer med den nye Iphone 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2014

Loa

Skouboe skriver:

Jeg undersøgte på et tidspunkt at købe en telefon med hjem fra USA og vær forsigtig! Det risikerer at give bagslag. Bl.a. er der kun garanti på en amerikansk telefon i USA, så hvis du køber en og den skal repareres på garantien, skal du indlevere den i USA.

http://iphoneguide.dk/nyheder/kan-man-kobe-en-iphone-5c-eller-iphone-5s-i-udlandet-og-bruge-den-i-danmark/ 

Vi har købt derovre før, og der har heldigvis ikke været noget tidligere.

Så det er en chance at tage selvfølgelig. Men skulle der ske noget, må den bare afleveres et sted herhjemme og så må vi bare selv betale for reparationen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

Bertris

Kunne godt mærke den første dag at strømmen røg hurtigt! Men det var jo nyt legetøj og skulle da afprøve det hele  
Men med min iPhone 5 nåede den at ryge under 20% efter en dags brug, hvorimod min 6'er stadig har omkring en 30%. 

Jeg plejer at sørge for den er ladt 100% op om morgen, så er jeg sikker på den holder hele dagen  
Jeg bruger min mobil til nærmest alt, det er meget sjældent jeg hopper på computeren/iPad

Anmeld

2. oktober 2014

Loa

Bertris skriver:

Kunne godt mærke den første dag at strømmen røg hurtigt! Men det var jo nyt legetøj og skulle da afprøve det hele  
Men med min iPhone 5 nåede den at ryge under 20% efter en dags brug, hvorimod min 6'er stadig har omkring en 30%. 

Jeg plejer at sørge for den er ladt 100% op om morgen, så er jeg sikker på den holder hele dagen  
Jeg bruger min mobil til nærmest alt, det er meget sjældent jeg hopper på computeren/iPad

Men det er da alligevel ikke en særlig god % den kan holde....

Nu må de altså lige stramme lidt op.... (apple altså )

Anmeld

2. oktober 2014

Bertris

Men det er da alligevel ikke en særlig god % den kan holde....

Nu må de altså lige stramme lidt op.... (apple altså )

Synes det er et generelt problem med smartphones 

det er jo små mini computere

men jeg bruger også min mere end hvad godt er 

Anmeld

2. oktober 2014

Lucky05

Har ingen problemer med min  

jeg er fuldt ud tilfreds. Skal dog lige blive vant til størrelsen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.