Jer med den nye Iphone 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
14 svar
3 synes godt om
1. oktober 2014

isabellasmor

hvordan holder den strøm ? Har haft min i 2 dage nu, og ved ikke rigtig om jeg synes den måske taber strøm lidt for hurtigt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Maise86

hvordan holder den strøm ? Har haft min i 2 dage nu, og ved ikke rigtig om jeg synes den måske taber strøm lidt for hurtigt? 

Jeg synes faktisk min holder fint strøm. Bedre end da jeg havde 5s'eren :-)

Anmeld

1. oktober 2014

isabellasmor

Maise86 skriver:

Jeg synes faktisk min holder fint strøm. Bedre end da jeg havde 5s'eren :-)

Hvor længe holder den ? Bruger du den meget til net osv ?

Anmeld

1. oktober 2014

Maise86

isabellasmor skriver:

Hvor længe holder den ? Bruger du den meget til net osv ?

Jeg bruger den konstant ville folk i min omgangskreds sige :-) 

Jeg bruger den meget til net - baby, facebook, Instagram, mail, netbank osv osv. Skriver stortset sms'er dagen igennem og er vanvittig dårlig til at få lukket programmerne ned.

Ringer dog ikke så vanvittig meget. 

Har kunne gå en hel dag uden at lade den op faktisk i hvert fald de dage jeg ikke har hørt musik på den. 

Hvis jeg hører musik i bilen på den, så er den sat til USB stikket så den ikke bruger strøm. 

Lader den op om natten så jeg starter dagen ud med 100%. 

Er du ellers tilfreds med den?

Anmeld

1. oktober 2014

Martin Dyrhøj

Min holder glimrende strøm, selvom jeg bruger den aktivt på nettet (sociale medier, nyhedssites m.m.). Sammenlignet med min gamle iPhone 4S kunne batterilevetiden ikke være meget bedre.

Hvor meget har I givet for jeres iPhone 6? Efter at tjekket priserne her: i 6pris.dk/iphone-6-pris/ er jeg bange for, at jeg har givet lidt mere end nødvendigt. Min iPhone 6 (16 GB) kostede nemlig 6000 kr. uden abonnement. 

Anmeld

2. oktober 2014

isabellasmor

Maise86 skriver:

Jeg bruger den meget til net - baby, facebook, Instagram, mail, netbank osv osv. Skriver stortset sms'er dagen igennem og er vanvittig dårlig til at få lukket programmerne ned.

Har kunne gå en hel dag uden at lade den op faktisk i hvert fald de dage jeg ikke har hørt musik på den. 

Hvis jeg hører musik i bilen på den, så er den sat til USB stikket så den ikke bruger strøm. 

Okay det lyder meget lig mig disse 3 dage.. Og den bliver så opladet om aftenen inden jeg går i seng. 

Jeg er helt tilfreds ellers er glad for jeg forudbestilte 6 og ikke 6+ som jeg havde tænkt mig til at starte med, for hold nu op den er stor  hehe.

Anmeld

2. oktober 2014

Maise86

isabellasmor skriver:

Okay det lyder meget lig mig disse 3 dage.. Og den bliver så opladet om aftenen inden jeg går i seng. 

Jeg er helt tilfreds ellers er glad for jeg forudbestilte 6 og ikke 6+ som jeg havde tænkt mig til at starte med, for hold nu op den er stor  hehe.

Ja også mig. Synes også man skal vende sig til at 6'eren er større end 5'eren :-) 

Anmeld

2. oktober 2014

Loa

Maise86 skriver:

Iiiih lyder godt.

Glæder mig til at købe min så

Anmeld

2. oktober 2014

Loa

Martin Dyrhøj skriver:

Min holder glimrende strøm, selvom jeg bruger den aktivt på nettet (sociale medier, nyhedssites m.m.). Sammenlignet med min gamle iPhone 4S kunne batterilevetiden ikke være meget bedre.

Hvor meget har I givet for jeres iPhone 6? Efter at tjekket priserne her: i 6pris.dk/iphone-6-pris/ er jeg bange for, at jeg har givet lidt mere end nødvendigt. Min iPhone 6 (16 GB) kostede nemlig 6000 kr. uden abonnement. 

Wow lyder også dyrt.

Forventer at købe min i USA i en apple butik, det skulle gerne blive noget billigere end 6.000

Anmeld

2. oktober 2014

Skouboe

Loa skriver:

Wow lyder også dyrt.

Forventer at købe min i USA i en apple butik, det skulle gerne blive noget billigere end 6.000

Jeg undersøgte på et tidspunkt at købe en telefon med hjem fra USA og vær forsigtig! Det risikerer at give bagslag. Bl.a. er der kun garanti på en amerikansk telefon i USA, så hvis du køber en og den skal repareres på garantien, skal du indlevere den i USA.

http://iphoneguide.dk/nyheder/kan-man-kobe-en-iphone-5c-eller-iphone-5s-i-udlandet-og-bruge-den-i-danmark/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.