DISNEY :) - Andre afhængige nørder??? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tanja.. skriver:

Jo for Disney hajer betød denne første udgivelse meget

Ork den slags ting, går jeg nu ikke så meget op i. Jeg går heller ikke op i at min samling er KOMPLET, for det er ikke alle filmene der siger mig noget

Det er mere at jeg vil HA DE FILM jeg ønsker mig!!! - Så min personlige samling er komplet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

W&M <3

Zafir skriver:

Der gik mange år, før jeg rent faktsik SÅ den, men jeg kan alle replikker og sange udenad hehe. Fordi jeg har hørt den ca 30000 gange... hehe.
Nu har jeg en bruger, der er sådan en lyd-nørd, som har fået alle mine gamle klassiker bånd hjem, som han prøver at spille over på mp3 filer til mig, så de ikke går tabt, for kassettebåndende er ret slidte efterhånden!! 

Hehe okay. Det er da dejligt.. for ja sådan nogle kassette bånd kan da vist være ret slidte nu. hehe .

Anmeld

21. august 2009

Moderator

WilliamsMor skriver:

Hehe okay. Det er da dejligt.. for ja sådan nogle kassette bånd kan da vist være ret slidte nu. hehe .

Ja... ret slidt. Men ham der jeg kender kan nogen tricks for at få dem til at lyde ordenligt, i hvertfald nok tid, til at overspille dem til digital kvali... Nice Så jeg får dem tilbage på mp3 og selvfølgelig også kassettebåndende, bare for at have dem

Anmeld

21. august 2009

W&M <3

Zafir skriver:

Ja... ret slidt. Men ham der jeg kender kan nogen tricks for at få dem til at lyde ordenligt, i hvertfald nok tid, til at overspille dem til digital kvali... Nice Så jeg får dem tilbage på mp3 og selvfølgelig også kassettebåndende, bare for at have dem

Dejligt
Godt jeg fik kigget den her tråd, for har virkelig ærget mig over at min vhs med Peter og Dragen var væk og troede aldrig at den ville komme på dvd.

Anmeld

21. august 2009

cille22

Zafir skriver:

Næææ jeg kunne ikke se prisen.. Hmm. Så man skal være medlem for at se prisen. Så skal man sikkert også bestille noget for at være medlem. Jeg er en RØV til sådanne klubber. Jeg glemmer og melde det fra osv. ARGH. Træls...

Jeg plejer også at være en nød til det!!!
Men syntes ikke det er så slemt når jeg kan gøre det over nettet...

Jeg har lige købt oliver og co. for 70kr

Anmeld

21. august 2009

Moderator

WilliamsMor skriver:

Dejligt
Godt jeg fik kigget den her tråd, for har virkelig ærget mig over at min vhs med Peter og Dragen var væk og troede aldrig at den ville komme på dvd.

Åhhh hvor godt Jeg har aldrig haft den på vhs, så jeg har store abstinenser!! 

Anmeld

21. august 2009

Moderator

cille22 skriver:

Jeg plejer også at være en nød til det!!!
Men syntes ikke det er så slemt når jeg kan gøre det over nettet...

Jeg har lige købt oliver og co. for 70kr

Jeg syntes også det burde være nemmere, når man kunne gøre det på nettet... Det er det bare ikke for mig. Jeg har lige gjort fejlen at melde mig til en undertøjs klub... ARGH... :-S Jeg SKA bare have mig afmeldt. For det er ikke særlig pænt irl det der undertøj. Jeg har bare en blokering overfor sådanne klubber tror jeg. hehe. LIgsom bibliioteket... jeg kan bare ikke finde ud af at aflevere til tiden heller... suk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.