DISNEY :) - Andre afhængige nørder??? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.955 visninger
56 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg havde den stoooore glæde, tilfældigvis at komme i Bilka idag (hvilket jeg sjældent gør, fordi vi bor langt fra Bilka...)
MEN - helt fantasisk Der var Disneyfilm på tilbud YAY...

Jeg vil gerne have en så komplet samling, som muligt - og hvad pengepungen siger osv. Jeg ELSKER Disney og har været så kæk at forære mine disney videoer væk... fordi vi ikke har en brugbar video og jeg syntes videofilm er trælse, store, klodsede osv. LUUUVE DVD... 

MEN altså - jeg har gennemgået min samling og dem jeg mangler (af dem jeg vil have altså) er:

Snehvide
Pinocio
Fantasia
Sværdet i Stenen
Aladdin
Lady og Vagabonden
Skønheden og Udyret
Mads og Mikkel
Tarzan
Mulan

Yay... Så jeg mangler 'kun' 10 af dem nu... Så har jeg ikke ALLE klassikerne, men alle dem af klassikkerne jeg ønsker mig

Hvad med jer andre? Er jeg den eneste der køber børnefilm til MIG hehe (MORS FILM - men Idun må gerne se... )

Hvor komplet er jeres Klassiker samling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Bubbi

Helt bestemt nej Jeg mangler kun skønheden og udyret som kommer næste år

Glæder mig så meget til min samling er slut..

Anmeld

20. august 2009

Diana...

Endelig jeg troet jeg var en ener  Jeg ELSKER DISNEY. jeg har været medlem af en disney dvd klub hvor jeg fik sendt en ny dvd hver måned   

Jeg melde mig dog ud efter 6 film da det var for dyrt og jeg kan købe dem andre steder.

Hver gang jeg kom hjem fra byen da jeg var mindre var det første mig og min veninde gjorde var at sætte en dvd på med disney. 

Knus Diana

Anmeld

20. august 2009

mariamiss6

Hehe jeg kan godt lide disney filmene, men jeg er slet ikke lige så nørdet som dig zafir hehe........

Vi har vidst også de fleste, dog er de ikke alle originale, men det er vi også ligeglade med....

Anmeld

20. august 2009

SHERO

Bubbi skriver:

Hmm løvernes konge er da heller ikke udkommet på dvd endnu? er den..? så er jeg i hvert fald blevet snydt...

Anmeld

20. august 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg havde den stoooore glæde, tilfældigvis at komme i Bilka idag (hvilket jeg sjældent gør, fordi vi bor langt fra Bilka...)

Jeg vil gerne have en så komplet samling, som muligt - og hvad pengepungen siger osv. Jeg ELSKER Disney og har været så kæk at forære mine disney videoer væk... fordi vi ikke har en brugbar video og jeg syntes videofilm er trælse, store, klodsede osv. LUUUVE DVD... 

MEN altså - jeg har gennemgået min samling og dem jeg mangler (af dem jeg vil have altså) er:

Snehvide
Pinocio
Fantasia
Sværdet i Stenen
Aladdin
Lady og Vagabonden
Skønheden og Udyret
Mads og Mikkel
Tarzan
Mulan

Yay... Så jeg mangler 'kun' 10 af dem nu... Så har jeg ikke ALLE klassikerne, men alle dem af klassikkerne jeg ønsker mig

Hvad med jer andre? Er jeg den eneste der køber børnefilm til MIG hehe (MORS FILM - men Idun må gerne se... )

Må man mon låne...??

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Bubbi skriver:

Er det så HELE samlingen, eller 'blot' dem du gerne vil have? ...

Anmeld

20. august 2009

Fam. Madsen

Zafir skriver:

Snehvide
Pinocio
Fantasia
Sværdet i Stenen
Aladdin
Lady og Vagabonden
Skønheden og Udyret
Mads og Mikkel
Tarzan
Mulan

Åhhhh ja jeg er også en DISNEY samler.... LOVE Disney... men min samling er ikke så stor endnu... men jeg har da lidt....

det er hvist nemmer og sige dem jeg har

- de frygtløse
-Tarzan 2
-Tarzan og Jane
-Lady og Vagabonden
-Lady og Vagbonden 2
-Pocahontas 2
-Junglebogen
-Bambi

En jeg virkelig ønsker mig er Løvernes konge....

Anmeld

20. august 2009

Bubbi

Tullen85 skriver:

Hmm løvernes konge er da heller ikke udkommet på dvd endnu? er den..? så er jeg i hvert fald blevet snydt...

Jo det er den Kom for en del år siden..

Anmeld

20. august 2009

Moderator

dorthemus skriver:

Må man mon låne...??

Uhhh... Så skal der jo næsten pant på  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.