Røverdatter skriver:
Okay. Ofte bliver folk også hurtigt overrasket når jeg siger at jeg ikke vaccinerer og derefter kommer med min holdning til hvorfor.
Problemet med at læger muligvis vil slå det hen er fordi der faktisk er nogen der oplever enorme bivirkninger såsom pludselig autisme, tab af sprog, generel virus i kroppen i flere måneder/år efter. Det vil læger overhovedet ikke være ved. Jeg kender privat til et par stykker der er gået gennem sådan et forløb
Det er faktisk foruroligende.
Om de (lægerne) vil være ved de "almindelige" (jeg synes jo personligt ikke at det er i orden at gøre en sygdom til almindelig bare fordi det er en vaccine der står forud for den) bivirkninger er meget forskelligt, alt efter hvem ens læge er.
Mæslinger er ikke farlige, overhovedet. Det er hjernebetændelsen som er det. Hjernebetændelsen er en enorm sjælden bivirkning ved mæslinger. Der er virkelig få der vil få den. Og især nu når vores viden om sygdom er meget bedre end tidligere, kan mæslinger hurtigt komme igennem systemet, hvis man ved hvordan man skal gribe det an
nu kom jeg alligevel til at snakke om vaccination, som sådan. Men synes der er så ærgerligt når folk ikke ved nok om det de vaccinerer imod.
Som jeg sagde før vil jeg ikke blande mig i hvor vidt du lader dit barn vaccinere eller ej, det må du fuldstændig selv om og gøre ud fra de bevæggrunde du har! Den diskussion vil jeg slet ikke gå ind i, og derfor heller ikke som sådan forholde mig til dine "oplevelser" der har gjort du har fravalgt vaccination af dine børn/dit barn!
Det jeg problematisere er at jeg synes du lidt "maler fanden på væggen" i denne sammenhæng! Barnet er blevet vaccineret, det kan TS ikke ændre på uanset hvad! Og vi taler om et barn der har fået feber og udslæt! Det er sygdomme/symptomer som er helt almindelige uanset om man lige er blevet vaccineret eller ej!
Er barnet ukontaktbart eller tydeligt mærket ud over hvad man må forvente hos et barn med feber så skal man naturligvis kontakte lægen eller hvem man personligt stoler på i den sammenhæng! 
Anmeld