Forvirret pga scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2014

lineog4

Dianders skriver:

Ja hvis jeg havde ægløsning efter 14 dage ville baby være 14 dage yngre end graviditets ugen .. Men når det ikke er tilfældet hvordan regner man det så ud? 

Så er det kun scanning der kan give svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Kay

Hvis du har ret i at din æl lå d1-2 og du så kun er 4+0 er det meget svært at se noget på en scanning

Jeg har pco og har derfor ingen fast æl, jeg har 3 gange været til tidlig termins scanning 1 gang gik fint og jeg var så langt som de tænkte

2 gang var der kun en sort prik og jeg skulle komme tilbage 14 dage efter, det ente i en sa

3 gang var der også en sort prik, og nøj jeg var nervøs! 14 dage efter var der en fin lille spunk med hjerte

håber der kan ses mere på en ny skanning

Anmeld

30. september 2014

Dianders

Har lige fået svar på min blodprøve fra igår .. Mit hcg tal lå på lidt over 1100.. Kan det passe med at baby er 3+6 gammel? 

Anmeld

30. september 2014

Baby15

Da jeg var til scanning kunne man kun se en meget lille lys prik i et mørkt "hul"

men man var ikke i tvivl om at der var noget. Kunne du slet ikke se noget ? Blev du scannet indvendig ? 

Får du taget flere blodprøve(r) ? 

Anmeld

30. september 2014

Dianders

Baby15 skriver:

Da jeg var til scanning kunne man kun se en meget lille lys prik i et mørkt "hul"

men man var ikke i tvivl om at der var noget. Kunne du slet ikke se noget ? Blev du scannet indvendig ? 

Jo jeg syntes selv jeg kunne de noget men ved jo ikke hvad jeg skal kigge efter, kan kun gå ud fra hende når hun siger der ikke er noget .. 

Hun var ude i at den sad uden for livmoderen osv fordi hun gik ud fra jeg er 7 uger henne . Hvilket bare ikke passer med ægløsning . (Og heller ikke Scanningen siden der ikke var noget at se) 

hvus jeg er 7 uger henne er der noget galt jo  

men forstår ikke de skal regne efter min sidste mens når jeg først havde æl 24 dage senere . Blev jo bare skuffet til Scanningen og bange fordi hun sagde hun var bekymret ..

Anmeld

30. september 2014

Dianders

Baby15 skriver:

Jo jeg syntes selv jeg kunne de noget men ved jo ikke hvad jeg skal kigge efter, kan kun gå ud fra hende når hun siger der ikke er noget .. 

Hun var ude i at den sad uden for livmoderen osv fordi hun gik ud fra jeg er 7 uger henne . Hvilket bare ikke passer med ægløsning . (Og heller ikke Scanningen siden der ikke var noget at se) 

hvus jeg er 7 uger henne er der noget galt jo  

men forstår ikke de skal regne efter min sidste mens når jeg først havde æl 24 dage senere . Blev jo bare skuffet til Scanningen og bange fordi hun sagde hun var bekymret ..

Anmeld

30. september 2014

rogerrasch

Dianders skriver:

Jeg er lidt forvirret .. Når man kan lave en tidlig scanning fra 5 uger . Er det så 5 graviditetsuge eller skal fosteret være 5 uger ? 

I følge min sidste mens skulle jeg være 7 uger henne . Var til scanning i fredags og den viste ikke noget .. 

Er blevet gravid i første cyklus efter p piller så jeg kan ikke være sikker på hvornår jeg havde ægløsning .. 

Tog dog en ÆL test D 2 sep som næsten var positiv - dagen efter var den ikke lige så kraftig så jeg tror jeg havde ÆL D 1-2 sep og er blevet gravid den 2 . I så fald er min baby 4 uger i dag . Er jeg så i uge 4 eller ligger man stadig 14 dage til ? er meget forvirret . For hvis man stadig ligger to uger til så burde jeg jo kunne se noget på scanning i fredags .. Jeg er bekymret  

hej.

jeg var til tidlig scanning pga. min uregelmæssige cyclus og de kunne heller ikke se noget første gang og havde så en tid præcis 14 dage efter igen og der lå en lille en derinde

Anmeld

30. september 2014

Dianders

rogerrasch skriver:

hej.

jeg var til tidlig scanning pga. min uregelmæssige cyclus og de kunne heller ikke se noget første gang og havde så en tid præcis 14 dage efter igen og der lå en lille en derinde

Har lige fået af vide på en anden side at mor hcg tal på 1100 er alt for lavt hvis fosteret er 4 uger så nu er jeg endnu mere bekymret ��

Anmeld

30. september 2014

Dianders

hej.

Har lige fået af vide på en anden side at mit hcg tal på 1100 er alt for lavt hvis fosteret er 4 uger så nu er jeg endnu mere bekymret 

Anmeld

30. september 2014

Kay

Dianders skriver:

Har lige fået svar på min blodprøve fra igår .. Mit hcg tal lå på lidt over 1100.. Kan det passe med at baby er 3+6 gammel? 

Det er meget forskelligt hvor meget hcg man har hvornår... men hcg viser at du i alt fald er gravid... skal du havde taget en til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.