Alder til lego friends?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2014

Troldemommi

LLT. skriver:

Lærke var lige blevet 4 år da hun fik sit, kæmpe hit!! Også for lillebror på 2 år, han leger os fint med det uden problemer

så du kan sagtens give hende noget nu

Det lyder godt  Tak for dit svar 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

SandraXOXO

Min pige var knap tre år da hun fik lokket en æske Lego Friends ud af mormor :-D Hun har leget med det lige siden og samlingen er vokset en del, hun er 6 år nu. 

Anmeld

30. september 2014

stm2812

Troldemommi skriver:

Jeg ved godt der står aldre på æskerne og ifølge dem er Johanne for lille til at lege med LEGO friends, hun er bare vild med dem, og jeg tænker, måske en lille pakke til jul  Hun har leget med dem et par gange hos kusinen, og har flere dvd film med dem, og jeg ved hun vil blive lykkelig for en pakke 

Hvor gamle var jeres piger da de begyndte at lege med dem? 

Johanne er 3 år.

Monica 

Ronja er 3.5 og hun er også begyndt at få lidt lego friends og det kommer også på ønskesedlen til jul

Så hvis du selv føler dit barn kan lege med det ser jeg ingen grund til hvorfor ikke. Det eneste er jo bare at det er små dele så de kan jo finde på at putte det i munden. Dog har min datter ikke gjort sådan noget længe så føler mig sikker nok

Anmeld

30. september 2014

Troldemommi

stm2812 skriver:

Ronja er 3.5 og hun er også begyndt at få lidt lego friends og det kommer også på ønskesedlen til jul

Så hvis du selv føler dit barn kan lege med det ser jeg ingen grund til hvorfor ikke. Det eneste er jo bare at det er små dele så de kan jo finde på at putte det i munden. Dog har min datter ikke gjort sådan noget længe så føler mig sikker nok

Johanne er for længst holdt op med at putte ting i munden, men vi har jo også en lille gut på 1 år  Hmm .

Anmeld

30. september 2014

Frk.S

Jeg har overvejet det samme til Freja på 3.... jeg har sådan glædet mig til hun var gammel nok til at lege med det. 

Jeg tror godt hun kan finde ud af det nu, og jeg har da også overvejet det til jul. 

Anmeld

30. september 2014

stm2812

Troldemommi skriver:

Johanne er for længst holdt op med at putte ting i munden, men vi har jo også en lille gut på 1 år  Hmm .

Så ville jeg lade hende lege med det under opsyn hvis han er lige i nærheden

Anmeld

1. oktober 2014

Troldemommi

stm2812 skriver:

Så ville jeg lade hende lege med det under opsyn hvis han er lige i nærheden

Ja sådan må det blive, men tror nu alligevel jeg ville være med, jeg er total et legebarn  

Monica 

Anmeld

1. oktober 2014

ESV

Troldemommi skriver:

Jeg ved godt der står aldre på æskerne og ifølge dem er Johanne for lille til at lege med LEGO friends, hun er bare vild med dem, og jeg tænker, måske en lille pakke til jul  Hun har leget med dem et par gange hos kusinen, og har flere dvd film med dem, og jeg ved hun vil blive lykkelig for en pakke 

Hvor gamle var jeres piger da de begyndte at lege med dem? 

Johanne er 3 år.

Monica 

Emilie har også være glad for det længe (hun bliver 5 i november) men hun er ikke så god til at passe på det hun skiller det tit ad man har ikke selv kunne samle det igen så det har jeg skulle gøre men hun er stadig rigtig glad for det og ønsker sig det også til sin næste fødselsdag

Anmeld

1. oktober 2014

stm2812

Troldemommi skriver:

Ja sådan må det blive, men tror nu alligevel jeg ville være med, jeg er total et legebarn  

Monica 

Det er også super hyggeligt...  Tiden flyver bare afsted når man er i gang med at bygge og hjælpe ungerne Og så er det bare lidt sjovere med alm lego end duplo

Anmeld

1. oktober 2014

debbie19

Hej

Jeg tænker du kunne give hende en lego friends julekalender hvor der er 24 ting i så har hun jo mulighed for at få lidt uden alt for stor indkøb så har du nemmer ved at bedømme om hun er for lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.