Alder til lego friends?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.631 visninger
20 svar
8 synes godt om
30. september 2014

Troldemommi

Jeg ved godt der står aldre på æskerne og ifølge dem er Johanne for lille til at lege med LEGO friends, hun er bare vild med dem, og jeg tænker, måske en lille pakke til jul  Hun har leget med dem et par gange hos kusinen, og har flere dvd film med dem, og jeg ved hun vil blive lykkelig for en pakke 

Hvor gamle var jeres piger da de begyndte at lege med dem? 

Johanne er 3 år.

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Nystart

Jeg tror hende af min var omkring 4-5 da hun begyndte med alm lego...(min lillebror havde det nemlig altid fremme, og det var et hit)

Nu er hun knap 9 og ønsker sig stadig lego og lego friends..

Anmeld

30. september 2014

Troldemommi

Nystart skriver:

Jeg tror hende af min var omkring 4-5 da hun begyndte med alm lego...(min lillebror havde det nemlig altid fremme, og det var et hit)

Nu er hun knap 9 og ønsker sig stadig lego og lego friends..

Dejligt at de vil bruge det i så lang tid 

Anmeld

30. september 2014

Nystart

Troldemommi skriver:

Dejligt at de vil bruge det i så lang tid 

Ja det er skønt, man bliver aldrig for gammel til lego....

her er hele huset store som små opslugt når det bliver fundet frem....

og så er det skønt at se/høre når ungerne virkelig bruger sin fantasi i legen med det 

Anmeld

30. september 2014

LinLin

Må drengemødre svare!? 

Adam fik sit eget første almindelige lego i foråret hvor han var 3 1/2...men har har leget længe medsiden storebrors og har fra han var 2 sagtens kunne finde ud af at sætte klodserne sammen (og vi har ikke været nervøsefor at hanhundene dem i munden!) der i foråret kunne han med meget lidt hjælp fra far selv samle den bil han fik 

lego friends fik han så noget af i sommer, da han er inde i sin lyserød/lilla periode  plus han elsker dyr,så han har et de der små poser med pigernes kæledyr - tror han har 7 forskellige  

Anmeld

30. september 2014

Troldemommi

LinLin skriver:

Må drengemødre svare!? 

Adam fik sit eget første almindelige lego i foråret hvor han var 3 1/2...men har har leget længe medsiden storebrors og har fra han var 2 sagtens kunne finde ud af at sætte klodserne sammen (og vi har ikke været nervøsefor at hanhundene dem i munden!) der i foråret kunne han med meget lidt hjælp fra far selv samle den bil han fik 

lego friends fik han så noget af i sommer, da han er inde i sin lyserød/lilla periode  plus han elsker dyr,så han har et de der små poser med pigernes kæledyr - tror han har 7 forskellige  

Drengemødre må meget gerne svare 

Jeg ved jo hun vil blive såå glad for det, og hvis man vælger en pakke som ikke er voldsom stor så har hun lidt at øve sig på først, tror altså jeg gør det nu 

Monica 

Anmeld

30. september 2014

TNBC

Troldemommi skriver:

Jeg ved godt der står aldre på æskerne og ifølge dem er Johanne for lille til at lege med LEGO friends, hun er bare vild med dem, og jeg tænker, måske en lille pakke til jul  Hun har leget med dem et par gange hos kusinen, og har flere dvd film med dem, og jeg ved hun vil blive lykkelig for en pakke 

Johanne er 3 år.

Monica 

Det kommer an på hvordan hun leger med det.
Jeg kan huske at min nevø startede med at lege med alm.lego(altså de små), da han var omkring 2½år, fordi hans storebror legede med det og han proppede dem ikke i munden.

Så hvis hun ikke propper det i munden og bare leger fint med det, så synes jeg da sagtens at hun kan få det.

Anmeld

30. september 2014

Jeia

Troldemommi skriver:

Johanne er 3 år.

Monica 

Min pige var lige blevet 3, da hun fik legofriends. Hun havde leget med storebrors LEGO i lang tid, men ønskede sig legofriends, fordi hendes veninder på 4 og 5 havde det. Lillesøster på 20 mdr leger også med almindeligt LEGO, under opsyn selvfølgelig 

Anmeld

30. september 2014

LLT.

Lærke var lige blevet 4 år da hun fik sit, kæmpe hit!! Også for lillebror på 2 år, han leger os fint med det uden problemer

så du kan sagtens give hende noget nu

Anmeld

30. september 2014

Troldemommi

Jeia skriver:

Min pige var lige blevet 3, da hun fik legofriends. Hun havde leget med storebrors LEGO i lang tid, men ønskede sig legofriends, fordi hendes veninder på 4 og 5 havde det. Lillesøster på 20 mdr leger også med almindeligt LEGO, under opsyn selvfølgelig 

Tak for dit svar 

Glæder mig allerede til hun ser det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.