Så nåede jeg termin - Stadig ingen baby..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2014

Isabella_mor

Mor11 skriver:

Okay hvordan kan det være det blev lavet om så pludseligt? Hvis du havde fået lavet en plan troede jeg da at det bare var den man fulgte, flytning eller ej. Netop for ikke at "overrumple" den gravide med evt bekymringer.

De har vel forskellige måder de gør det på alt efter hvilket sygehus man lander på.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Isabella_mor

ESV skriver:

Hvor er det egentlig i er flyttet hen? Tror måske jeg Så dig på hillerød st med en cykel for ikke mere end knap 20 min siden 

Haha ja det var nok mig. vi er flyttet til nordsjælland, og jeg skal føde på Hillerød  

Anmeld

30. september 2014

Chevro

Isabella_mor skriver:

Nej. Gik selv igang 40+2, han var ude 40+5, ved AKS. 

Ej hvor sjovt/underligt

Jeg fik også AKS, med min villads Dog 40+3..

Denne gang er det PKS (-:

Anmeld

30. september 2014

Baby15

Isabella_mor skriver:

Nu har jeg jo også gået i 9 mdr med træls krop og problemer med hele kroppen. Men ja du har ret. Om mindre end 14 dage, forhåbentlig MEGET MINDRE

Er sikker på den bette kommer lige om snart  

kan love Fog for du har baby i armene lige på dens fødselsdag  

Anmeld

30. september 2014

M&N

Har også termin idag og jeg er godt nok brugt i kroppen Er så træt af smerter og kraftige plukveer. Nu må de små altså godt komme ud!

Anmeld

30. september 2014

Isabella_mor

MorTilMalucca skriver:

Har også termin idag og jeg er godt nok brugt i kroppen Er så træt af smerter og kraftige plukveer. Nu må de små altså godt komme ud!

ihh de unger der.!!! mine plukkeveer er SÅ trælse. de dukker op, tre stykker på en time hvor jeg oplever at blive forpustet, og that's it... så kommer der ikke mere.. når jeg går i seng så sover jeg som en sten (Det er nu meget dejligt) men jeg vil jo gerne snart have ham ud. 

vi må lige heppe på hinanden... 

Anmeld

30. september 2014

M&N

Isabella_mor skriver:

ihh de unger der.!!! mine plukkeveer er SÅ trælse. de dukker op, tre stykker på en time hvor jeg oplever at blive forpustet, og that's it... så kommer der ikke mere.. når jeg går i seng så sover jeg som en sten (Det er nu meget dejligt) men jeg vil jo gerne snart have ham ud. 

vi må lige heppe på hinanden... 

Jeg har også tit plukveer der også tager pusten og mit hjerte banker derud indtil den er væk... Der sker heller ikke en skid her!

Hep hep hep 

Anmeld

30. september 2014

Isabella_mor

MorTilMalucca skriver:

Jeg har også tit plukveer der også tager pusten og mit hjerte banker derud indtil den er væk... Der sker heller ikke en skid her!

Hep hep hep 

Det er lige godt grove...

det kan være vi går lige langt så. det kunne være ret sjovt.

Anmeld

1. oktober 2014

ESV

Isabella_mor skriver:

Haha ja det var nok mig. vi er flyttet til nordsjælland, og jeg skal føde på Hillerød  

Stod af lokalbanen med en grøn cykel stol på cyklen?

hvad sagde din JM?

Anmeld

1. oktober 2014

Dianabk

Isabella_mor skriver:

Tjah. så er det den 30/9, dagen jeg har termin, dagen vi har talt ned til siden vi lavede ham.. (vi kender sjovt nok datoen for undfangelsen) og der er ingen baby i vores arme endnu..

Dvs hvis jeg skulle have født på hvidovre, så skulle jeg til at forberede mig på et PKS..

Men fordi vi er flyttet og jeg skal føde på et andet hospital, så kan jeg forberede mig selv på at skulle igennem hele den samme mølle, som jeg var igennem med Villads. 

Så nu går jeg bare og venter... - Venter på at de plukkeveer, som jeg har haft i løbet af weekenden og i går begynder at blive mere regelmæssige og mere kraftige. Men de kommer bare som vinden blæser og der sker ikke en fløjtende fis..  SUK..

nu skal jeg til Jordemoder i dag. så må vi se hvad de siger.

Tonsvis af ve støv til dig

håber du snart har ham i dine arme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.