Så nåede jeg termin - Stadig ingen baby..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
21 svar
5 synes godt om
30. september 2014

Isabella_mor

Tjah. så er det den 30/9, dagen jeg har termin, dagen vi har talt ned til siden vi lavede ham.. (vi kender sjovt nok datoen for undfangelsen) og der er ingen baby i vores arme endnu..

Dvs hvis jeg skulle have født på hvidovre, så skulle jeg til at forberede mig på et PKS..

Men fordi vi er flyttet og jeg skal føde på et andet hospital, så kan jeg forberede mig selv på at skulle igennem hele den samme mølle, som jeg var igennem med Villads. 

Så nu går jeg bare og venter... - Venter på at de plukkeveer, som jeg har haft i løbet af weekenden og i går begynder at blive mere regelmæssige og mere kraftige. Men de kommer bare som vinden blæser og der sker ikke en fløjtende fis..  SUK..

nu skal jeg til Jordemoder i dag. så må vi se hvad de siger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Baby15

Er så misundelig på at du har nået termin der eR LANG tid til termin (er 6+3) 

tænk på at om mindre end 14 dage har du din baby i armene <3 

rigtig god fødsel ! <3 

Anmeld

30. september 2014

Christine

Isabella_mor skriver:

Tjah. så er det den 30/9, dagen jeg har termin, dagen vi har talt ned til siden vi lavede ham.. (vi kender sjovt nok datoen for undfangelsen) og der er ingen baby i vores arme endnu..

Dvs hvis jeg skulle have født på hvidovre, så skulle jeg til at forberede mig på et PKS..

Men fordi vi er flyttet og jeg skal føde på et andet hospital, så kan jeg forberede mig selv på at skulle igennem hele den samme mølle, som jeg var igennem med Villads. 

Så nu går jeg bare og venter... - Venter på at de plukkeveer, som jeg har haft i løbet af weekenden og i går begynder at blive mere regelmæssige og mere kraftige. Men de kommer bare som vinden blæser og der sker ikke en fløjtende fis..  SUK..

nu skal jeg til Jordemoder i dag. så må vi se hvad de siger.

Øv hvor irriterende at baby ikke er på vej ud. Håber da der snart sker noget.

Blev du sat i gang med storebror eller hvordan?

Anmeld

30. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Krydser for at der snart sker noget.

kan ikke helt tyde hvordan du har det med den naturlige fødsel? Er det godt eller skidt at du ikke skal have pks? 

Anmeld

30. september 2014

Isabella_mor

Baby15 skriver:

Er så misundelig på at du har nået termin der eR LANG tid til termin (er 6+3) 

tænk på at om mindre end 14 dage har du din baby i armene <3 

rigtig god fødsel ! <3 

Nu har jeg jo også gået i 9 mdr med træls krop og problemer med hele kroppen. Men ja du har ret. Om mindre end 14 dage, forhåbentlig MEGET MINDRE

Anmeld

30. september 2014

Isabella_mor

Christine skriver:

Øv hvor irriterende at baby ikke er på vej ud. Håber da der snart sker noget.

Blev du sat i gang med storebror eller hvordan?

Nej. Gik selv igang 40+2, han var ude 40+5, ved AKS. 

Anmeld

30. september 2014

Isabella_mor

Mor11 skriver:

Krydser for at der snart sker noget.

kan ikke helt tyde hvordan du har det med den naturlige fødsel? Er det godt eller skidt at du ikke skal have pks? 

Ja både og. Jeg har jo indtil for en måned siden faktisk regnet med et PKS. Indtil vi flyttede og hele planen blev lavet om. Så det er jo nok bare det at jeg havde forventet noget andet, men det er helt fint at jeg får lov til at forsøge med en vaginal fødsel igen. Ikke at jeg HIGER efter nogle af delene, jeg vil egentlig bare have det overstået. 

Anmeld

30. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Isabella_mor skriver:

Ja både og. Jeg har jo indtil for en måned siden faktisk regnet med et PKS. Indtil vi flyttede og hele planen blev lavet om. Så det er jo nok bare det at jeg havde forventet noget andet, men det er helt fint at jeg får lov til at forsøge med en vaginal fødsel igen. Ikke at jeg HIGER efter nogle af delene, jeg vil egentlig bare have det overstået. 

Okay hvordan kan det være det blev lavet om så pludseligt? Hvis du havde fået lavet en plan troede jeg da at det bare var den man fulgte, flytning eller ej. Netop for ikke at "overrumple" den gravide med evt bekymringer.

Anmeld

30. september 2014

ESV

Isabella_mor skriver:

Hvor er det egentlig i er flyttet hen? Tror måske jeg Så dig på hillerød st med en cykel for ikke mere end knap 20 min siden 

Anmeld

30. september 2014

LinLin

Øv 

jeg er 39+0 i dag og troede også jeg ville have min baby i armene inden september sluttede

jeg var til jordemoder i går og skal først igen når jeg er 40+6?? Troede ærligt talt det var sådan lige omkring termin +/- en dag eller to....

håber der snart sker noget! (For os begge )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.