Foruroligende information.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2014

lineog4

Anonym skriver:

Jeg tænker bare igen at man ikke lukker en dagplejer ned og fjerner børnene uden grund - og var der ingen grund kunne hun jo bare åbne op igen? 

Jeg må lige have fat i moderen til drengen og hørt mere om sagen inden jeg går til leder. 

Hvorfor ikke bare spørge leder,  det er der jo intet forkert i. Du har hørt et rygte du vil gerne have det be- eller afkræftet. Da hellere konfrontere end spinde mere historie.

Ja man lukker nok ikke en dagpleje uden grund, men grundene kan være mange og dagpleje kan måske selv have valgt at lukke. 

En ting er i hvert sikkert man får ikke arbejde med børn hvis ikke man kan fremvise en børneattest og sådan en får man ikke hvis man er dømt for det du beskriver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Carina:-)

Jeg er mere bekymret over at hun selv har born 

For i bornehaven er hun sammen med andre og kan ikke få et "flip" hvis de f.eks er på tværs eller græder-men alene derhjemme....

Vi havde en her i lokalområdet der blev taget af en kollega i at låse bornene inde i bryggerset og så lå hun og sov imens de græd og skreg .

Der blev bornene også fjernet akut ,hun var så 50+ så der var ingen små hjemmeborn at bekymre sig om - jeg ville gå til lederen og ville også lufte min bekymring over hendes eget barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.