Hjælp! (Er jo ret ny i alt det her...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er helt normalt og hverken tegn på det ene eller det andet nogen får aldrig nogensinde symptomer, men får lækre babyer alligevel 

Og dem der har symptomer mærker dem sjældent døgnets 24timer  

det eneste tegn du skal blive bekymret over er, hvis der skulle komme blod og/eller stærke smerter, men det er der jo intet af hos dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Flødebollen

Mor11 skriver:

Det er helt normalt og hverken tegn på det ene eller det andet nogen får aldrig nogensinde symptomer, men får lækre babyer alligevel 

Og dem der har symptomer mærker dem sjældent døgnets 24timer  

det eneste tegn du skal blive bekymret over er, hvis der skulle komme blod og/eller stærke smerter, men det er der jo intet af hos dig.

Nej ingenting 

jeg vil prøve st nyde det - selvom jeg seriøst lægger mærke til alt!

Anmeld

30. september 2014

Flødebollen

Nystart skriver:

Det lyder helt ganske normalt... 

Kvalmen kan godt være fordi at kroppen trænger til lidt mad, mange oplever at den kommer og forsvinder når de så tager bare lidt at spise og drikke.... du kan nok afhjælpe kvalmen ved at spise inden den dukker op

Jeg er over halvejs og her kommer ømme babser on/off og har gjort det både denne og sidste graviditet....

Nyd det, det lyder som om at bassen hygger sig.. og tillykke med spiren 

Ja, kvalmen forsvinder, hvis jeg spiser yoghurt fx.. 

Jeg tænkte bare, om det var den rigtige form for kvalme? (Shift, jeg kan godt høre, hvor langt ude det lyder)

Anmeld

30. september 2014

Flødebollen

Nystart skriver:

Det lyder helt ganske normalt... 

Kvalmen kan godt være fordi at kroppen trænger til lidt mad, mange oplever at den kommer og forsvinder når de så tager bare lidt at spise og drikke.... du kan nok afhjælpe kvalmen ved at spise inden den dukker op

Jeg er over halvejs og her kommer ømme babser on/off og har gjort det både denne og sidste graviditet....

Nyd det, det lyder som om at bassen hygger sig.. og tillykke med spiren 

Og tusind tak!

Anmeld

30. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Flødebollen skriver:

Nej ingenting 

jeg vil prøve st nyde det - selvom jeg seriøst lægger mærke til alt!

Det gør man og det er helt naturligt, især første gang  

men tænk sådan her, du HAR jo klare symptomer. Både kvalme, ømme bryster og oppustethed nej det er ikke konstant og hele tiden, men igen det er det hos de færreste.  

Anmeld

30. september 2014

Nystart

Flødebollen skriver:

Ja, kvalmen forsvinder, hvis jeg spiser yoghurt fx.. 

Jeg tænkte bare, om det var den rigtige form for kvalme? (Shift, jeg kan godt høre, hvor langt ude det lyder)

Hihi det er den helt rigtige ;-) og når den rigtig slemme kommer er du slet ikke i tvivl hihi.....

Anmeld

30. september 2014

Christine

Flødebollen skriver:

Godaften de damer. 

Jeg er i dag 4+4 og lykkelig

Jeg har dog periodevis haft ømme bryster. Det skifter lidt hvilket bryst der er mest ømt - til tider er det kun dutterne.. 

I dag har jeg fx ikke mærket voldsomt meget til de ømme bryster, og ved ikke om jeg skal tolke det negativt at de ikke er ømme hele tiden? 

Det samme med kvalmen - det kommer og går. 1-3 gange om dagen af måske 5-10 min varighed. Kvalmen føles mest som den der kvalme man får af sult (får jeg selvom jeg har spist 1-2 timer forinden)

jeg er oppustet, sådan ret meget!

Men jeg er selvfølgelig  nervøs for om noget er galt, om noget går galt.. Tog endda en clearblue i dag - for lige at være sikker..

føler mig ind i mellem som en mindre nervevrag..

kan nogle af jer give mig lidt ro i sindet?

Kan ikke give dig ro i sindet, kan kun sige at bekymringen er en del af graviditeten og for nogle (mig) varer det helt indtil barnet er født.. så bekymrer man sig dog stadig om barnet 

Der er ikke noget af det du skriver der lyder alarmerende, det lyder helt normalt.

Anmeld

30. september 2014

Flødebollen

Christine skriver:

Kan ikke give dig ro i sindet, kan kun sige at bekymringen er en del af graviditeten og for nogle (mig) varer det helt indtil barnet er født.. så bekymrer man sig dog stadig om barnet 

Der er ikke noget af det du skriver der lyder alarmerende, det lyder helt normalt.

Roen i sindet er alligevel givet, når du skriver, det hele lyder normalt

tak:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.