Hjælp! (Er jo ret ny i alt det her...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
17 svar
3 synes godt om
29. september 2014

Flødebollen

Godaften de damer. 

Jeg er i dag 4+4 og lykkelig

Jeg har dog periodevis haft ømme bryster. Det skifter lidt hvilket bryst der er mest ømt - til tider er det kun dutterne.. 

I dag har jeg fx ikke mærket voldsomt meget til de ømme bryster, og ved ikke om jeg skal tolke det negativt at de ikke er ømme hele tiden? 

Det samme med kvalmen - det kommer og går. 1-3 gange om dagen af måske 5-10 min varighed. Kvalmen føles mest som den der kvalme man får af sult (får jeg selvom jeg har spist 1-2 timer forinden)

jeg er oppustet, sådan ret meget!

Men jeg er selvfølgelig  nervøs for om noget er galt, om noget går galt.. Tog endda en clearblue i dag - for lige at være sikker..

føler mig ind i mellem som en mindre nervevrag..

kan nogle af jer give mig lidt ro i sindet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Mother-love

Flødebollen skriver:

Godaften de damer. 

Jeg er i dag 4+4 og lykkelig

Jeg har dog periodevis haft ømme bryster. Det skifter lidt hvilket bryst der er mest ømt - til tider er det kun dutterne.. 

I dag har jeg fx ikke mærket voldsomt meget til de ømme bryster, og ved ikke om jeg skal tolke det negativt at de ikke er ømme hele tiden? 

Det samme med kvalmen - det kommer og går. 1-3 gange om dagen af måske 5-10 min varighed. Kvalmen føles mest som den der kvalme man får af sult (får jeg selvom jeg har spist 1-2 timer forinden)

jeg er oppustet, sådan ret meget!

Men jeg er selvfølgelig  nervøs for om noget er galt, om noget går galt.. Tog endda en clearblue i dag - for lige at være sikker..

føler mig ind i mellem som en mindre nervevrag..

kan nogle af jer give mig lidt ro i sindet?

Hej.

jeg havde enormt ømme bryster op til jeg kunne teste. Og omkring uge 5 forsvandt det fuldstændig. Og har ikke haft ømme bryster siden.

og kvalmen den kommer og går i starten. Og du skal bare være glad hvis den har tænkt sig at fortsætte sådan.

jeg kastede op og havde kvalme konstant igennem hele dagen fra uge 6-18 med min datter og denne gang stoppede det heldigvis i uge 12. (Er 23+0) 

jeg synes ikke noget virker unormalt ud fra det du skriver. Så du kan være ganske rolig.

jeg havde slet ikke ømme bryster da jeg ventede min datter.

symptomerne er meget forskellige. Og mange oplever først den reelle kvalme omkring uge 5-6 stykker.

nyd din graviditet. Og vær ikke bekymret, alt er sikkert i den fineste orden 

Anmeld

29. september 2014

Flødebollen

Mother-love skriver:

Hej.

jeg havde enormt ømme bryster op til jeg kunne teste. Og omkring uge 5 forsvandt det fuldstændig. Og har ikke haft ømme bryster siden.

og kvalmen den kommer og går i starten. Og du skal bare være glad hvis den har tænkt sig at fortsætte sådan.

jeg kastede op og havde kvalme konstant igennem hele dagen fra uge 6-18 med min datter og denne gang stoppede det heldigvis i uge 12. (Er 23+0) 

jeg synes ikke noget virker unormalt ud fra det du skriver. Så du kan være ganske rolig.

jeg havde slet ikke ømme bryster da jeg ventede min datter.

symptomerne er meget forskellige. Og mange oplever først den reelle kvalme omkring uge 5-6 stykker.

nyd din graviditet. Og vær ikke bekymret, alt er sikkert i den fineste orden 

Tusind tak

det er jo det, når man aldrig har prøvet det før, så ved man ikke hvad man skal og ikke skal lægge for meget i..

Anmeld

29. september 2014

Kay

Det er helt normalt prøv at slappe af

Det er ikke alle der er dårlig 24 timer i døgnet eller havde ømme bryster hele tiden

Du er nød til at prøve at nyde det for du kan intet gøre fra eller til alligevel 

Anmeld

29. september 2014

Flødebollen

Kay skriver:

Det er helt normalt prøv at slappe af

Det er ikke alle der er dårlig 24 timer i døgnet eller havde ømme bryster hele tiden

Du er nød til at prøve at nyde det for du kan intet gøre fra eller til alligevel 

Tak 

jeg skal gøre mit bedste

skal på klinikken til scanning den 21. Oktober, så den venter vi spændt på

Anmeld

29. september 2014

Kay

Flødebollen skriver:

Tak 

jeg skal gøre mit bedste

skal på klinikken til scanning den 21. Oktober, så den venter vi spændt på

Det lyder godt så er der noget at se frem til 

Anmeld

29. september 2014

Mother-love

Flødebollen skriver:

Tusind tak

det er jo det, når man aldrig har prøvet det før, så ved man ikke hvad man skal og ikke skal lægge for meget i..

Nej kan godt selv huske det.

men det er skam normalt det du går igennem. 

Anmeld

29. september 2014

Flødebollen

Mother-love skriver:

Nej kan godt selv huske det.

men det er skam normalt det du går igennem. 

Jeg håber du har ret

Anmeld

30. september 2014

Flødebollen

Op op

Anmeld

30. september 2014

Nystart

Det lyder helt ganske normalt... 

Kvalmen kan godt være fordi at kroppen trænger til lidt mad, mange oplever at den kommer og forsvinder når de så tager bare lidt at spise og drikke.... du kan nok afhjælpe kvalmen ved at spise inden den dukker op

Jeg er over halvejs og her kommer ømme babser on/off og har gjort det både denne og sidste graviditet....

Nyd det, det lyder som om at bassen hygger sig.. og tillykke med spiren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.