Hun vil ikke tage flasken!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

Miss Church

Ka+Ma=Be skriver:

Synes virkelig det er flot gjort med tvillinger!

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

Hvad med at give på kop?? 

Hvis målet er hun bare får noget og får smag for det. 

Så kan det være hun stille og roligt finder ud af flasken 

Anmeld

6. oktober 2014

tarkoflen

Thea nægtede også flaske og i perioder ammede jeg også hver time om aftenen indtil kl 23, hvor hun gik i seng. I perioder var jeg oppe på 18 amninger i døgnet  Det er max hårdt, men det bliver godt igen 

Jeg fuldammede i 6 måneder og ammede til hun var 14 måneder. Ja det er hårdt, men det kan lade sig gøre. 

Tager hun sut? Hvis ikke ville jeg prøve at få hende til det. Det hjalp her med at hun fik dækket sit suttebehov. Hvis det er sult, ville jeg prøve med en kop og se om det dur. Køb sådan nogle små bløde plastikglas ala shotglas, så de kan formes uden de splintre. 

Det kan også være l skal prøve en anden flaske. Der er sutter der er lavet til at efterligne brystet mest muligt, måske det var en mulighed?

Hvem giver hende flasken? Jeg kender til flere hvor det ikke er lykkedes hvis mor har været hjemme, så måske du være væk? Eller der skal være en trøje der lugter af dig hos den der giver mad? Altså en du har sovet i eller gået i. Det kan jo både være fordi hun mangler din duft eller fordi din duft er for tæt på.

Håber l finder den rigtige løsning for jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.