Genbrugs butikker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

otlitrom

Nu har vi -desværre- ikke barn endnu. Men jeg har så sent som idag været en tur forbi genbrug. Jeg køber bælter, tasker, tørklæder og smykker. Jeg har endnu ikke haft det store held med tøj, men kunne sagtens finde på det! Ved ikke med baby-tøj, måske jeg bliver sart
Møbler har jeg også, og to meget smukke, farvestrålende japanske broderier, indramede, har vi hængende i stuen. Alle siger, hvor flotte de er.. 300 ,-..
Jeg elsker at gå og lede, og vores stil herhjemme er en blanding mellem design, nye møbler, genbrug og arvede møbler..  "I LOVE IT" (Sagt som Ole Henriksen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Cris

Jeg køber også noget en gang i mellem, hvis jeg finder på noget sødt. Ellers har jeg også købt nogle tøj pakker fra nettet. Tøjet kan jo vaskes! Jeg finder også mange ting på udsalg og køber tit størrer str. så han kan bruge senere.

Anmeld

20. august 2009

Miamaja

Jep, jep. vores guldklump gaar i alt fra sprit nyt polo ralph lauren til genbrug.

f.eks hans gummistovler er fra en tur i dk til en genbrug til 10 kr. super kob

Anmeld

20. august 2009

Sweet1978

Altså har stemt meget/det meste for det gjorde jeg med Nadia, dengang var pengene ikke til andet og faktisk var hun bedre klædt end min søster børn i det billigste fra Bilka. De bruger jo næsten ikke tøjet i den alder og man kan finde både mærkevarer og andet godt i genbrugsbutikker.

Nu med Danielle har jeg jo det meste men supplerer alligevel op når jeg ser noget sødt. Og vi har mødrehjælpen 500m. væk så kommer der tit efter både tøj, legetøj, bøger, vidoer og meget andet. Det er en genbrugsbutik kun for børnefamilier. Så jeg skal ikke gå og lede mellem alt det andet ragelse. Men de får også nyt tøj, hvis jeg ser noget, jeg prioriter ikke hverken eller men synes genbrugstøj er lige så godt.

Anmeld

21. august 2009

Heidi.

Har ikke haft handelt i en genbrugsbutik.. Men handler meget på trendsales.. Og der er jo osse genbrug

Anmeld

21. august 2009

Slettet

Tullen85 skriver:

Hvor mange herinde køber baby/børne tøj i genbrugsbutikker? Eller kunne du aldrig finde på det?

Jeg kunne sagtens finde på det (dog ikke mht. sko!) men ved ikke lige hvor der ligger én i nærheden af mig

Anmeld

21. august 2009

3drenge

Jeg køber det meste børnetøj på Trendsales og Gul og Gratis. Elsker også at gå rundt og finde gode tilbud i de fysiske genbrugsbutikker

Anmeld

21. august 2009

LotteGabriella

Har aldrig været i en genbrugsbutik for at købe noget, kun for at give, men faldt jeg over noget som jeg synes om så kunne jeg sagtens finde på at købe det....Har dog allerede købt meget sommertøj på Trendsales og QXL Kan nu bedst li' nyt tøj, men sålænge at tøjet er pænt og ikke slidt så har jeg ikke noget imod brugt tøj

Anmeld

21. august 2009

Bamseboet :D

eeeelsker genbrugsbutikker.
så sent som i går købte jeg
10 kjoler til mille OG 10 t shirts til mig for en samlet pris: 30 kr !!! jamen altså man kan bare ikke lade være. også på ferien ( til sverige) fandt vi nogle gode genbrugsbutikker bla. Eriks hjælpen... skøn skøn butik.

Anmeld

21. august 2009

LotteGabriella

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Jeg kunne sagtens finde på det (dog ikke mht. sko!) men ved ikke lige hvor der ligger én i nærheden af mig

enig i det med sko, ALDRIG brugte sko for mit vedkommende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.