Genbrugs butikker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Køber du børnetøj i genbrugsbutikker?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.036 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. august 2009

SHERO

Hvor mange herinde køber baby/børne tøj i genbrugsbutikker? Eller kunne du aldrig finde på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det er faktisk ikke rigtig genbrugsbutikker, men tøjbyt og tøj vi får fra andre vi kender. Men helt klart brugt tøj  (det nye indkøbsflip, det lader jeg bedsteforældrene om )

Anmeld

20. august 2009

MetteT

Jeg går ikke rigtig i genbrugs butikker, men hvis jeg kom ind i en en dag ku jeg sagtens finde på det, hvis der var noget der lige fangede..
Køber også brugt tøj på TS og får/låner fra veninder...

Knus Mette

Anmeld

20. august 2009

Mie A

Jeg elsker genbrugsbutikker - kan bruge timer på at finde gode fund - har fundet meget godt til ungerne. Det er både legetøj og tøj, som jeg har fundet. 
Så køber jeg også brugt på trendsales og arver også en masse . dejligt og billigt

Anmeld

20. august 2009

oo

jeg vil helt sikkert købe det meste "basis" børne/babytøj i genbrugeren når vi en dag får børn. man akn jo få dem for en 5'er eller mindre og så er de vasket en milliard gange, så der ikke er så meget skidt tilbage fra fabrikanten

jeg køber riiiiiigtig mange ting i genbrugeren, jeg har fx lige købt en knaldgul havestol i ministørrelse til min niece på snart 2 år, der kommer på lang weekend om en uge (hun eeeelsker at være "voksen" som os andre )

Anmeld

20. august 2009

SHERO

Jeg (og min mor) har næsten købt tøj nok til det første år af lillemandens liv i genbrugsbutikker. Køber stort set alt pånær hagesmækker og sokker. 5-10 kr pr del, og det meste i mine skuffer er fra little one eller h&m. Finder en masse med prismærke på som aldrig er blevet brugt...  Tror i hvert fald jeg har sparret 4-5000 kr indtil videre... :-)

Mit bedste køb er et brunt tigerdyrs sæt med prismærke i. 15 kr. (ny pris 180,-) fra h&m....

Eeeelsker gen'ere :-D

Anmeld

20. august 2009

sarahb

jeg kunne aldrig men jeg er også sart... Ved ikh rigtig hvorfor, det tænder mig bare ikk rigtigt... Men jeg er også freak med isaac´s tøj..
Men synes det er fedt de er der og SEJT der er så mange penge at sparre..
Jeg afleverer altid selv tøj til butikkerne..
Men har heller ik været i en i 10 år tror jeg, så der er nok sket en masse..

Anmeld

20. august 2009

JustAnotherName

Mie A skriver:

Jeg elsker genbrugsbutikker - kan bruge timer på at finde gode fund - har fundet meget godt til ungerne. Det er både legetøj og tøj, som jeg har fundet. 
Så køber jeg også brugt på trendsales og arver også en masse . dejligt og billigt

samme her 

Anmeld

20. august 2009

tumle81

Jeg køber en del på TS, selvom det er ved at være lang tid siden...

Visse ting ville jeg aldrig købe fx undertøj og lign, men ellers køber jeg da noget. Er dog ret sart mht slid, pletter og lign. Det må gerne se forholdsvis nyt ud, og så bare koste mindre end i butikkerne ;-)
Nok derfor jeg også er lidt pjattet med lagersalg... Køber ofte MOLO, MUNGO, og S&H

Knus Kathrina 30+3

Anmeld

20. august 2009

TbCp

Tullen85 skriver:

Hvor mange herinde køber baby/børne tøj i genbrugsbutikker? Eller kunne du aldrig finde på det?

Det er meget meget sjældent jeg går i genbrugsbutikker.... tilgengæld køber jeg rigtig meget tøj på trendsales.... det er vel sådan en online genbrugsbutik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.