vis mig dine...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2014

Bshizzle

Du må da gerne se vores 

Ikke den store krea ide, men de passer godt ind i vores smag og ide i huset  

Det er fra : 

stor stue, spisestue, lille entre, stor entre, køkken, Lektie stuen, børneværelse, badeværelse, tøjrum, soveværelse og en sort hængelampe jeg endnu ik har fundet en plads til 

- sorry.. Kunne ik lige finde hovede og hale i billede-rækkefølgen, så du må gætte lidt frem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Billede 1 - børneværelse 

Billede 2 - på skrivebordet

Billede 3 - over spisebord

Billede 4 - vindueskarm i stue 

Billede 5 - To ens på hver side af tv-bord i stuen. Ønsker mig nye til at hænge ned fra loftet istedet.

Billede 6 - entreen

i køkken, bad og soveværelse har vi bare sådan nogle almindelige og kedelige spot-lamper.. 

De sidste billeder er af lamper, jeg gerne vil skifte de gamle ud med 

er vild med dem du ønsker dig over spisebordet og gulv lampen til sidst  hvor er de fra?

Anmeld

29. september 2014

Kay

Bshizzle skriver:

Du må da gerne se vores 

Ikke den store krea ide, men de passer godt ind i vores smag og ide i huset  

Det er fra : 

stor stue, spisestue, lille entre, stor entre, køkken, Lektie stuen, børneværelse, badeværelse, tøjrum, soveværelse og en sort hængelampe jeg endnu ik har fundet en plads til 

- sorry.. Kunne ik lige finde hovede og hale i billede-rækkefølgen, så du må gætte lidt frem 

tak

de 3 sorte spot ting på metal skinde... hvor er de fra? 

Anmeld

29. september 2014

Bshizzle

Kay skriver:

tak

de 3 sorte spot ting på metal skinde... hvor er de fra? 

Der må jeg være dit svar skyldigt 

Kan huske vi dengang handlede meget i IKEA, ide møbler, El salg, My home.. Og havde da nogle Herstal ting i forvejen. 

(Ik så længe siden vi er flyttet i hus). 

Anmeld

29. september 2014

Kay

Bshizzle skriver:

Der må jeg være dit svar skyldigt 

Kan huske vi dengang handlede meget i IKEA, ide møbler, El salg, My home.. Og havde da nogle Herstal ting i forvejen. 

(Ik så længe siden vi er flyttet i hus). 

kender godt det med ik at kunne huske alle sådan nogle ting  

Anmeld

29. september 2014

Frk_Louise

Kay skriver:

er vild med dem du ønsker dig over spisebordet og gulv lampen til sidst  hvor er de fra?

De lamper til over spisebordet hedder "Muuto".. Ved faktisk ikke hvor man kan få dem, så langt er jeg ikke kommet 

Gulvlamperne faldt jeg over ved bare at Google gulvlamper - de er fra www.casashopping.dk 

Ellers er der også en masse på  www.elsalg.dk, www.lampeguru.dk og www.lampegiganten.dk 

Anmeld

29. september 2014

Frk_Louise

De lamper til over spisebordet hedder "Muuto".. Ved faktisk ikke hvor man kan få dem, så langt er jeg ikke kommet 

Gulvlamperne faldt jeg over ved bare at Google gulvlamper - de er fra www.casashopping.dk 

Ellers er der også en masse på  www.elsalg.dk, www.lampeguru.dk og www.lampegiganten.dk 

Dem til over spisebordet kan man også få inde på casashopping.dk 

Så dem lige tilfældigt.. Der hedder de "Unfold Pendant Lamp".. Også af Muuto..

Anmeld

29. september 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

tak for gode links  

Anmeld

29. september 2014

Troldemommi

Kay skriver:

tak  

syntes sgu det er svært... 

sidder og kigger... og har lavet mig en liste... vi kommer til at mangle:

- lampe til vores krea/skrivebords hjørne i stuen (her er jeg helt lorst) der er plads til pc, at tegne, male, lave perler og der kommer meget lidt naturligt lys

-lampe over spisebord, da den vi har ikke passer ind og skal bruges over trappen i stedet

- en form for lampe i vores soveværelse

-evt natlampe, jeg har en nu så overvejer om vi bare skal købe en magen til, til mandens side... 

- lampe til entre... det er en meget lille entre så det skal helst være noget i loftet

- lamper i stuen... vi har nogle der hænger på vægen, men sys ikke de passer ind i den nye stue... så overvejer et par små "kubler" i en klase agtigt, eller en gulv lampe  

damn... havde ikke regnet med at det ville være så svært at få mere plads 

1 sofabordslampe

2 soveværelseslampe (hjemmelavet)

3 lamper over spisebordet, vi har to.

4 lampe på Johannes værelse

Monica 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. september 2014

Kay

Troldemommi skriver:

1 sofabordslampe

2 soveværelseslampe (hjemmelavet)

3 lamper over spisebordet, vi har to.

4 lampe på Johannes værelse

Monica 

ej hvor er den med fjer fra... den kunne være fed som kontrast til det ellers ret rå soveværelse jeg har i tankerne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.