vis mig dine...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
22 svar
4 synes godt om
29. september 2014

Kay

lamper... gerne i hele huset og hvilket rum de er i 

da vi flytter til noget større med en del flere rum kommer vi til at mangle en del belysning... og tænker i måske har noget inspiration... 

det eneste rum jeg har styr på lampe mæssigt er elnas værelse... og da vi flytter 1 november ville jeg gerne havde købt lamperne inden 

så kom med billeder, eller links og gerne hvor de er købt eller hvilke i godt kunne tænke jer  

alt fra senge lamper til over spisebordet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Trekløver(:

Kay skriver:

lamper... gerne i hele huset og hvilket rum de er i 

da vi flytter til noget større med en del flere rum kommer vi til at mangle en del belysning... og tænker i måske har noget inspiration... 

det eneste rum jeg har styr på lampe mæssigt er elnas værelse... og da vi flytter 1 november ville jeg gerne havde købt lamperne inden 

så kom med billeder, eller links og gerne hvor de er købt eller hvilke i godt kunne tænke jer  

alt fra senge lamper til over spisebordet 

Her er hhv. vores lamper i spisestuen, soveværelset og entréen. Den blå er en PH lampe, den væghængte er fra Herstal og den sidste er fra IKEA. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. september 2014

Kay

M_V skriver:

Her er hhv. vores lamper i spisestuen, soveværelset og entréen. Den blå er en PH lampe, den væghængte er fra Herstal og den sidste er fra IKEA. 

tak  

syntes sgu det er svært... 

sidder og kigger... og har lavet mig en liste... vi kommer til at mangle:

- lampe til vores krea/skrivebords hjørne i stuen (her er jeg helt lorst) der er plads til pc, at tegne, male, lave perler og der kommer meget lidt naturligt lys

-lampe over spisebord, da den vi har ikke passer ind og skal bruges over trappen i stedet

- en form for lampe i vores soveværelse

-evt natlampe, jeg har en nu så overvejer om vi bare skal købe en magen til, til mandens side... 

- lampe til entre... det er en meget lille entre så det skal helst være noget i loftet

- lamper i stuen... vi har nogle der hænger på vægen, men sys ikke de passer ind i den nye stue... så overvejer et par små "kubler" i en klase agtigt, eller en gulv lampe  

damn... havde ikke regnet med at det ville være så svært at få mere plads 

Anmeld

29. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Billede 1: over spisebord

billede 2 : vindueskarm i stue

billede 3 : mellemgang

billede 4 : køkken 

billede 5 : entre og soveværelse (altså vi har 2 

Anmeld

29. september 2014

Trekløver(:

Nej der er meget man skal ud at have når man flytter i noget større. Vi flyttede selv i marts til en dobbelt så stor lejlighed, end vi kom fra! 

Vi har både loftlampe og en gulvlampe i stuen, da stuen er stor og det giver et rigtig godt lys. I steder for gulvlampe, lyder det som en fed ide med de lampe kupler som hænger sammen evt. I forskellige farver. 

I ide møbler har de nogle super fede lamper i forskellige prisklasser, så der ville jeg da lurer. 

De her lamper kan jeg godt lide og til en fornuftig pris. 

Anmeld

29. september 2014

Kay

Mor11 skriver:

Billede 1: over spisebord

billede 2 : vindueskarm i stue

billede 3 : mellemgang

billede 4 : køkken 

billede 5 : entre og soveværelse (altså vi har 2 

tak  

elsker at få ny inspiration  

Anmeld

29. september 2014

Kay

M_V skriver:

Nej der er meget man skal ud at have når man flytter i noget større. Vi flyttede selv i marts til en dobbelt så stor lejlighed, end vi kom fra! 

Vi har både loftlampe og en gulvlampe i stuen, da stuen er stor og det giver et rigtig godt lys. I steder for gulvlampe, lyder det som en fed ide med de lampe kupler som hænger sammen evt. I forskellige farver. 

I ide møbler har de nogle super fede lamper i forskellige prisklasser, så der ville jeg da lurer. 

De her lamper kan jeg godt lide og til en fornuftig pris. 

uhhh ide møbeler har jeg ik kigger på endnu  

sidder og laver en liste over gardiner, og møbeler osv. vi skal købe... og har at en del til salg også  

Anmeld

29. september 2014

Trekløver(:

Kay skriver:

uhhh ide møbeler har jeg ik kigger på endnu  

sidder og laver en liste over gardiner, og møbeler osv. vi skal købe... og har at en del til salg også  

Det er dyrt at flytte  Men det hele værd når man kommer fra en lille lejlighed ! 

Anmeld

29. september 2014

Kay

M_V skriver:

Det er dyrt at flytte  Men det hele værd når man kommer fra en lille lejlighed ! 

ja glæder mig så meget til mere plads... og til at gå og indrette det hele... 

her har det været meget praktisk, pladsbesparende stil... hvor nu kan vi lave vores stil, finde de ting vi kan li og den stil vi vil ha... og bo et sted vi ikke føler er "midlertidig" men er et hjem vi har lyst til at være i 

og der er kun en måned og et par dage til vi får nøglen... 

og nøj jeg har ideer og tanker og fundet en del billeder fra nettet... min mand er ved at være træt af bolig indretning... for hver dag han kommer hjem har jeg fundet en ny fantastisk ide... eller fundet et billed/hjemmeside/lampe han lige skal se og godkende  

fand bla. det perfekte badeforhæng i dag 

Anmeld

29. september 2014

Frk_Louise

Billede 1 - børneværelse 

Billede 2 - på skrivebordet

Billede 3 - over spisebord

Billede 4 - vindueskarm i stue 

Billede 5 - To ens på hver side af tv-bord i stuen. Ønsker mig nye til at hænge ned fra loftet istedet.

Billede 6 - entreen

i køkken, bad og soveværelse har vi bare sådan nogle almindelige og kedelige spot-lamper.. 

De sidste billeder er af lamper, jeg gerne vil skifte de gamle ud med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.